H_____P
Trygghetsnarkoman
Mkt grus i år för mig. Kristflygare blir det 5 dagars asfalt med lite polare. I sommar blir det soloresa till Norge.
Har nämnt tidigare, men iaf - får hem en hundvalp efter midsommar, och då jag är singel och bor själv kommer det inte finnas utrymme för annat än den återstoden av nästa säsong.Va fan?
Jag vet precis hur det är, men det ger såååå mycket tillbaka, lycka till.Har nämnt tidigare, men iaf - får hem en hundvalp efter midsommar, och då jag är singel och bor själv kommer det inte finnas utrymme för annat än den återstoden av nästa säsong.
Ska du ge upp frihet för en hund?Har nämnt tidigare, men iaf - får hem en hundvalp efter midsommar, och då jag är singel och bor själv kommer det inte finnas utrymme för annat än den återstoden av nästa säsong.
Hundarna gav en gång i tiden upp friheten för lite käk och någon som kelade med en.Ska du ge upp frihet för en hund?
Jag vill ha en katt, men…det skulle omintetgöra planerna på alla vägar jag ska avverka som i stort sett ändå inte blir av.Har nämnt tidigare, men iaf - får hem en hundvalp efter midsommar, och då jag är singel och bor själv kommer det inte finnas utrymme för annat än den återstoden av nästa säsong.
Har nämnt tidigare, men iaf - får hem en hundvalp efter midsommar, oh då jag är singel och bor själv kommer det inte finnas utrymme för annat än den återstoden av nästa säsong.Va fan?
Jepp. Har hängt med en lånehund då och då i några år nu, och kommit fram till att jag vill ha en egen. Har haft gått om tid att fundera på saken, och är glasklar i att det är rätt beslut för mig. Kommer att kunna få passning lite då och då framöver, så lite hoj kommer det att bli även i framtiden. Har dock ingen tvekan alls i detta beslut. Är lite nu eller aldrig. Fyller 58 nästa gång, så jycken hänger förhoppningsvis med åtminstone tills jag bli 70 (om man nu klarar sig så länge...). Därmed ingen idé att skjuta på det framåt i tiden.Ska du ge upp frihet för en hund?
Har nämnt tidigare, men iaf - får hem en hundvalp efter midsommar, oh då jag är singel och bor själv kommer det inte finnas utrymme för annat än den återstoden av nästa säsong.
Jepp. Har hängt med en lånehund då och då i några år nu, och kommit fram till att jag vill ha en egen. Har haft gått om tid att fundera på saken, och är glasklar i att det är rätt beslut för mig. Kommer att kunna få passning lite då och då framöver, så lite hoj kommer det att bli även i framtiden. Har dock ingen tvekan alls i detta beslut. Är lite nu eller aldrig. Fyller 58 nästa gång, så jycken hänger förhoppningsvis med åtminstone tills jag bli 70 (om man nu klarar sig så länge...). Därmed ingen idé att skjuta på det framåt i tiden.
Det påminner lite om stora delar av valmanskåren.Hundarna gav en gång i tiden upp friheten för lite käk och någon som kelade med en.
Har funderat lite i dom banorna. Får se var det landar. Blir campingresor med tält i min gamla Skoda till att börja med iaf. För stor jycke för tankväska. En sån här (lånekompisen):Är hunden liten nog kan man stoppa den i anpassad tankväska eller toppbox, finns några exempel på det i en tråd här forumet. Och om det är en större hund så finns alltid alternativet med sidovagn. Övervägde sidovagn själv när jag hade vovve, men han försvann ur denna världen innan jag gjorde allvar av det.
Jag har sett flera exempel på folk som haft med sig hundar typ labrador eller schäfer på vanlig hoj. Sitter med sele på sadeln bakom husse.Har funderat lite i dom banorna. Får se var det landar. Blir campingresor med tält i min gamla Skoda till att börja med iaf. För stor jycke för tankväska. En sån här (lånekompisen):
View attachment 508503
Kanske inte är så stor jycke och ryms i ryggan som Marlene i min grupp gör?Jag har sett flera exempel på folk som haft med sig hundar typ labrador eller schäfer på vanlig hoj. Sitter med sele på sadeln bakom husse.
Hittade tom en video på det. https://images.app.goo.gl/gWWvZme7mqoJ4VmaA
View attachment 508504
A Woman, an Adventure Motorcycle, and Learning to Ride with a Dog
Jess shares her experience overcoming the fear and learning to ride with a dog – large German Shepherd – in a motorcycle dog carrier.www.goruffly.com
Känns inte helt schysst mot en så stor hund att ha så lite utrymme, den kan ju i princip bara sitta i en enda position och inte heller vila huvudet.Jag har sett flera exempel på folk som haft med sig hundar typ labrador eller schäfer på vanlig hoj. Sitter med sele på sadeln bakom husse.
Hittade tom en video på det. https://images.app.goo.gl/gWWvZme7mqoJ4VmaA
View attachment 508504
A Woman, an Adventure Motorcycle, and Learning to Ride with a Dog
Jess shares her experience overcoming the fear and learning to ride with a dog – large German Shepherd – in a motorcycle dog carrier.www.goruffly.com
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|