landen
Ny medlem
Jag respekterar om en pub/bar inte vill ha in massa "småungar" som jag som bara är 20, men kan någon motivera "Hon 20 Han 22" gränsen så jag fattar?
landen skrev:Jag respekterar om en pub/bar inte vill ha in massa "småungar" som jag som bara är 20, men kan någon motivera "Hon 20 Han 22" gränsen så jag fattar?
landen skrev:Jag respekterar om en pub/bar inte vill ha in massa "småungar" som jag som bara är 20, men kan någon motivera "Hon 20 Han 22" gränsen så jag fattar?
Bikerbitch skrev:Killar ligger 45 år efter i utvecklingen, därför vill man ha in lite mognare killar![]()
Plåtniklas skrev:Tjejer drar killar. Killar drar INTE tjejer. Således vill krögaren ha in fler tjejer än killar.
Thundercat skrev:Killar som är äldre har oftast mer pengar. De släpper in alla flickor för då kommer grabbarna med cashen...![]()
Bikerbitch skrev:Killar ligger 45 år efter i utvecklingen, därför vill man ha in lite mognare killar![]()
Bikerbitch skrev:Dra inte alla över en o samma kam bara. En del tjejer kräver att killen jämt skall betala. Andra inte.
Jag jobbar på nattklubb, och även om det inte stämmer till 100% så är i alla fall de flesta tjejer som är 18 betydligt trevligare, mognare än killar under 22. De bråkar inte lika mycket, de förstör inte lika mycket och de spyr inte lika mycket... Gå ut nykter på krogen nån gång och bara iakta människorna ett par kvällar så kommer du nog förstå...landen skrev:Tråkigt för mig att ligga -26 då :/, fattar fortfarande inte varför dom vill ha unga tjejer. Killar över 22 har mer pengar köper jag till viss del.
landen skrev:Tråkigt för mig att ligga -26 då :/, fattar fortfarande inte varför dom vill ha unga tjejer. Killar över 22 har mer pengar köper jag till viss del.
landen skrev:Tråkigt för mig att ligga -26 då :/, fattar fortfarande inte varför dom vill ha unga tjejer. Killar över 22 har mer pengar köper jag till viss del.
Firefly skrev:Jag jobbar på nattklubb, och även om det inte stämmer till 100% så är i alla fall de flesta tjejer som är 18 betydligt trevligare, mognare än killar under 22. De bråkar inte lika mycket, de förstör inte lika mycket och de spyr inte lika mycket... Gå ut nykter på krogen nån gång och bara iakta människorna ett par kvällar så kommer du nog förstå...
Det är kanske sant. men det är inte ärför som krogägare sätter åldergränserna som de gör....Kahobe skrev:Kvinnor attraheras av 1. Makt 2. Pengar 3. Kändisskap
Back to basics, det ligger i kvinnliga generna generna att skydda avkomman, en rik man med makt har större möjlighet att göra det...
(fråga Hugh Hefner..Paul McCartney, ... m fl..)
Bikerbitch skrev:Dra inte alla över en o samma kam bara. En del tjejer kräver att killen jämt skall betala. Andra inte.
Thundercat skrev:Jag menade inte så. Jag menade att om det är många flickor på ett uteställe så lockar det dit grabbar. Grabbar har oftast mer pengar än flickorna eftersom de oftast tjänar mer.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |