Hon 20 Han 22

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Fattar faktiskt inte varför det finns åldersgrän på så mycket...

En ålder säger oftast inte ett PISS om personen.

Inte för o vara en bessersnisser nu men jag e väldigt lugn av mig, fast jobb, A o B kort.
När andra gissar min ålder så är det 9/10 gånger högre än vad jag är.
Även om det många gånger kan stämma att killar e stökigar än tjejer i samma ålder så går inte alla över samma "kam"

En kul sak.. tänk er at ni har en flicka som o 2 år yngre.. går fin fint
tänk nu att hon är två år äldre och du är 20år...
samhället är emot detta.. så e de

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
AleX skrev:
Inte för o vara en bessersnisser nu men jag e väldigt lugn av mig, fast jobb, A o B kort.
När andra gissar min ålder så är det 9/10 gånger högre än vad jag är.
Även om det många gånger kan stämma att killar e stökigar än tjejer i samma ålder så går inte alla över samma "kam"

Klubbar har säkerligen ofta en ålder som riktmärke som de tillämpar mot de personer som de inte vill ha in medans folk som de gärna ser spenderar lite cash hos dem får slinka in oavsett ålder.

AleX skrev:
En kul sak.. tänk er at ni har en flicka som o 2 år yngre.. går fin fint
tänk nu att hon är två år äldre och du är 20år...
samhället är emot detta.. så e de

Det tycker jag inte, en vän har ganska nyligen avslutat en relation med en dam som var ~10år äldre. Säkerligen är det någon som sagt något bakom ryggen på honom men förhållandet var accepterat hos de som jag pratade om det med.

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
HanneZ skrev:
Här i skövde har dom det så för att dom ska ha en anledning att kunna säga nej till militärer då dom i 9 fall av 10 grisar, slås, snor och jävlas!

/ Hannes

Va faktiskt just Skövde som jag störde mig på igår :), vi gick till Krickelin istället för Bogrens. Dom spelade bra musik och det va riktigt kul!

Men jag förstår verkligen det där med lumpare!

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Innan man kollar över åldersgränserna tycker jag man ska kolla upp vakterna... Vet inte hur många ggr jag har sett att dom släpper in tjejer ngra år under åldersgränsen för stället man går till. DET är däremot förjävligt!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
#2 skrev:
Är det så? Bryr ni er inte? :va :confused:
Jag kan bara svara för mig själv. Det man inte vet mår man inte dåligt av.
Jag vill ju inte gärna veta om min karl har haft 50 sexpartners under året, såna saker har man ingen nytta utav att veta.
Men sålänge han är clean och trogen så kvittar det.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
d1ce skrev:
Klubbar har säkerligen ofta en ålder som riktmärke som de tillämpar mot de personer som de inte vill ha in medans folk som de gärna ser spenderar lite cash hos dem får slinka in oavsett ålder.

Det tycker jag inte, en vän har ganska nyligen avslutat en relation med en dam som var ~10år äldre. Säkerligen är det någon som sagt något bakom ryggen på honom men förhållandet var accepterat hos de som jag pratade om det med.

Jo att det har det som rikt märk de förstår jag har klarat mig förbi många gånger iförsig..

Angående det förhållandet så hur gammal va han?

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Bikerbitch skrev:
Dra inte alla över en o samma kam bara. En del tjejer kräver att killen jämt skall betala. Andra inte.

Ha... skulle aldrig betala åt ngn tjej på krogen!!! (om det inte var min flickvän lr dyl...) Har stött på dyl tjejer o dom blir INTE glada när man säger nej :D :D :D VARFÖR ska en kille betala åt en brud på krogen :confused: :confused: /Yoshi

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Bikerbitch skrev:
För att få samlag?

Det får jag ändå!!! Jag kan vara charmig :va
O skulle jag betala för o få KN***A så vore jag ju en torsk :kocko
Prata o charm o vara sig själv e bäst!!!
"betala" för kn*** e ju låååååågt!!!
Men det e jag det :tummenupp /Yoshi

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Yoshi_gixxeRR skrev:
Det får jag ändå!!! Jag kan vara charmig :va
O skulle jag betala för o få KN***A så vore jag ju en torsk :kocko
Prata o charm o vara sig själv e bäst!!!
"betala" för kn*** e ju låååååågt!!!
Men det e jag det :tummenupp /Yoshi
Får väl smasha med att vi tjejer tjänar så mycket mindre än er, därav att ni får betala ;)
Skämt åsido. Jag vet inte varför det är sådär. Kan bara inte sluta skratta när du säger att tjejerna blir arga då de får ett NEJ.
hur vågar man fråga en kille om han kan bjuda på en drink som tjej? Läskigt.

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Bikerbitch skrev:
Får väl smasha med att vi tjejer tjänar så mycket mindre än er, därav att ni får betala ;)
Skämt åsido. Jag vet inte varför det är sådär. Kan bara inte sluta skratta när du säger att tjejerna blir arga då de får ett NEJ.
hur vågar man fråga en kille om han kan bjuda på en drink som tjej? Läskigt.

Därför dom tror att dom e sååååå snygga att det e självklart att man betalar!!!!! :va
Då jag frågar om dom har ngt bakom pannbenet :confused: o säger GLÖM!!! blir dom inte glada... Konstigt men det har hänt mig ganska många ggn!!!
Många(tjejer som ÄR snygga) e vana med att om dom säger HOPPA så hoppar killen!!!
Fast iof så har jag fått en tjej när jag sa NEJ :va :va Hon gilla att jag sa emot... (tjejer e allt bra knepiga ibland) /Yoshi

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Yoshi_gixxeRR skrev:
Därför dom tror att dom e sååååå snygga att det e självklart att man betalar!!!!! :va
Då jag frågar om dom har ngt bakom pannbenet :confused: o säger GLÖM!!! blir dom inte glada... Konstigt men det har hänt mig ganska många ggn!!!
Många(tjejer som ÄR snygga) e vana med att om dom säger HOPPA så hoppar killen!!!
Fast iof så har jag fått en tjej när jag sa NEJ :va :va Hon gilla att jag sa emot... (tjejer e allt bra knepiga ibland) /Yoshi

Svårflörtad jäkel mao.
Ja, en del tjejer är för snygga för deras eget bästa. Dvs, de utnyttjar det så brutalt. Men iofs gör grabbar det också..

Apropå ålderskillnaden som ni herrar pratar om så är det inte lika naturligt för en 29årig tjej att ha en 17årig kille som att hon är 34 och har en på 22.
Killar är ju tydligen i regel mindre mognare i sättet än en tjej.
Lättar för en kille att ha en tjej som är yngre.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...