Hon 20 Han 22

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Bikerbitch skrev:
Sant. Jag tycker det skall vara lika lön och samma ålder på krogen.
Då är det lite mer jämställt iallafall :)

Å så ska tjejrna gå runt å fråga killarna om de vill ha sex. Nu är det ju bara grabbarna som går runt å frågar flickorna... :lol Jämställdhet...

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Thundercat skrev:
Å så ska tjejrna gå runt å fråga killarna om de vill ha sex. Nu är det ju bara grabbarna som går runt å frågar flickorna... :lol Jämställdhet...
Ha ha ha! Den var bra!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Thundercat skrev:

Du menar gå runt på krogen o fråga om sex?
Det finns säkert tjejer som gör sånt, utan tvekan. Men då kommer vi återigen in på ämnet huruvida man är en sl**** eller inte som kn**** många karlar..

Fast, det är ju mest tjejer som trycker ner tjejer.
Dock är det lustigt av en kille att tycka mindre om en tjej som har haft sex med många fastän en tjej aldrig verkar bry sig om att en kille har haft sex med många tjejer..

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bikerbitch skrev:
Det finns säkert tjejer som gör sånt, utan tvekan.

Klart det finns - jag nekade 2 st igår som ville ha hem mig.

Kände mig rätt attraktiv :lol :lol

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Bikerbitch skrev:
Det finns säkert tjejer som gör sånt, utan tvekan. Men då kommer vi återigen in på ämnet huruvida man är en sl**** eller inte som kn**** många karlar..

Fast, det är ju mest tjejer som trycker ner tjejer.
Dock är det lustigt av en kille att tycka mindre om en tjej som har haft sex med många fastän en tjej aldrig verkar bry sig om att en kille har haft sex med många tjejer..

Erfarna flickor som vet vad de gör = :tummenupp

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
Det är för att tjejernas :tuttar är som finast mellan 17 och 20. Efter det kasar dom längre och längre ner på magen och förlorar i "spänst". Jag förstår inte varför krogarna inte kör med: Hon 16 o Han 28 :tummenupp

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Ja om vi ska snacka jämställdhet så!

Va en tjej som nöp mig i röven igår, sen bara går vidare som ingenting.

Vågar inte ens tänka på vad som hade hänt om jag gjort desamma på henne...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
landen skrev:
Ja om vi ska snacka jämställdhet så!

Vågar inte ens tänka på vad som hade hänt om jag gjort desamma på henne...

Du hade fått pryl av hennes pojkvän? :näsblod

Jag gör så o inga pojkvänner prylar mig, det gör tjejerna :) and I like it, I like it a lot....

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
R1 -99
Bikerbitch skrev:
Kan bara tala från mina egna erfarenheter men nuförtiden är det inte så. Ursäkta för generaliseringen, men killar eller tjejer verkar inte bry sig om antalet partners den andre haft. Rätt eller fel? Finns inget sådant. Men jag ser helst att den hypotetiska tjejen inte haft många partners, då sex för mig är något speciellt och som jag inte har med vem som helst. :)

Firefly skrev:
Gå ut nykter på krogen nån gång och bara iakta människorna ett par kvällar så kommer du nog förstå...
Jag har fått många glada blickar från vakter, då jag sagt till dem vid inträdet att jag är nykterist och att de inte får några problem med mig. Har alltid fått glada miner från dem, även om jag bara kommer fram i min t-shirt som säger: "Jävlas inte med nykteristerna!". :tungan

Visst är det en annorlunda syn man får då man är ute helt nykter, åtminstone jag.

MikkE

Guest
tycker själv att det kan vara jäkligt trist att inte få komma in, fast ens tjejpolare får det. och jag är ändå äldre än dom. suck.

även om jag verkligen inte är ute efter bråk utan vill umgås med mina kompisar och ha kul så går det inte att komma in fast jag säger att jag är snäll :)))

lika lön för både tjejer och killar, lika "åldersinträde" för tjejer och killar!!

HanneZ

Guest
Här i skövde har dom det så för att dom ska ha en anledning att kunna säga nej till militärer då dom i 9 fall av 10 grisar, slås, snor och jävlas!

/ Hannes

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
MikkE skrev:
även om jag verkligen inte är ute efter bråk utan vill umgås med mina kompisar och ha kul så går det inte att komma in fast jag säger att jag är snäll :)))

Så är det tyvärr. Likadant med oss motorcyklister. Bara för att tre fuckers är balla och drar snuten och djävlas tror alla att motorcyklister är elaka.
Eller varför inte ta HA som exempel på hur folk tror vi beter oss bara för att vi kör hoj.

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Knappast. Skövde suger när det gäller att gå ut. Annat var det på den tiden när Plaza levde. :fakta

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
landen skrev:

Om det ändå vore så väl, jag har fått en hand mellan benen på motsatt sida flertalet gånger. Testa att ta tag i den sidan på en dam någon gång och studera reaktionen.

En kille gör antagligen detsamma som mig, avviker och köper en extra öl, men hur reagerar en dam?

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Skrev ett inlägg i denna tråden alldeles i början, men nu hittar jag inte igen det. Skumt :va

Det har nämnts flera gånger, men även jag tror att det handlar om pengar. Klubben skulle inte sätta en sån gräns om den inte tjänade på det. Äldre män har fetare plånbok och unga kvinnor lockar fler män, vilket gör att mer pengar omsätts. Dessutom lockas gubbarna av att de har unga tjejer för sig själva utan konkurrens från killar i deras egen ålder.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...