Detta med åldersgränsen 20(hon) kontra 22(Han) är jävligt bra men fortfarande är det VI ordningsvakter som bestämmer om en kille på 20 kommer in eller inte,det är ju fortfarande VI som tar hand om säkerheten och nykterheten på krogen inte krögaren....
Har goa exempel på hur killar i 18 och uppåt beter sig på krogen när dom fått för mycket dricka under västen "Störst,bäst och vackrast och kan spöa vem som helst"
medans tjejerna i samma ålder festar normalt och dansar och inte stör andra gäster.
Ta ett gott exempel i helgen när jag jobbade var det 30+ det var fan inte så mycket som en tillstymmelse av bråk eller gruff varken i kön eller inne på krogen så det bevisar ju att folk över 30 kan hantera spriten mycket bättre en den yngre skaran...
Så kontentan av detta så tycker jag åldersgränsen är toppen för oss som jobbar med gästerna.
Har goa exempel på hur killar i 18 och uppåt beter sig på krogen när dom fått för mycket dricka under västen "Störst,bäst och vackrast och kan spöa vem som helst"

Ta ett gott exempel i helgen när jag jobbade var det 30+ det var fan inte så mycket som en tillstymmelse av bråk eller gruff varken i kön eller inne på krogen så det bevisar ju att folk över 30 kan hantera spriten mycket bättre en den yngre skaran...
Så kontentan av detta så tycker jag åldersgränsen är toppen för oss som jobbar med gästerna.
TinaTjejen skrev:Nej.. de har pengar, då spelar det inte lika stor roll tydligen.
Har sett endel slagsmål i krog/toalett köerna. Det har varit det mesta från 18års till 30årsfyllon och DESSUTOM har det varot både killar och tjejer.
Last edited: