Hon har ju pojkvänn...

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
CJ900RR skrev:
Det var egentligen ingenting speciellt som fick mig att inse, utan det var nog små pusselbitar utav de senaste veckorna som föll på plats. Och när jag tänker efter så har jag varit med om det innan. Och nej, jag har fortfarande inte talat om för henne hur jag känner.
Men du, vill du ha henne får du väl ändå säga det till henne! Hon hade problem o behövde en vän, du var hennes vän och hon kanske började tycka om dig, men du är ju en sån bra vän, så hon kanske inte vill riskera o förstöra det. Eller hon kanske inte har självförtroendet o göra det. Eller så vill hon inte ha dig... Men det lär du ju aldrig få veta om du inte frågar henne! :fatta!

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
lilltryne skrev:
2180529 Men du, vill du ha henne får du väl ändå säga det till henne! Hon hade problem o behövde en vän, du var hennes vän och hon kanske började tycka om dig, men du är ju en sån bra vän, så hon kanske inte vill riskera o förstöra det. Eller hon kanske inte har självförtroendet o göra det. Eller så vill hon inte ha dig... Men det lär du ju aldrig få veta om du inte frågar henne! :fatta!
Det är ju det som är tjejers klart största problem, och antagligen mest ältade och dåliga ursäkt; du är en så bra vän och jag vill inte förstöra det... Nä men synd du förstörde det precis med den meningen.

Kanske är dumt av mig men jag blåser hellre av allt innan jag går där, fortfarande ensam, med en vän som jag är olyckligt kär i. Jag behöver ju inga mer vänner.

Nåväl. Känner jag mig själv rätt så poppar det säkert ur mig på fyllan någon gång. Inte det bästa kanske men..

lilltryne

Gick med
17 Jan 2005
Hoj
CJ900RR skrev:
2180549 Det är ju det som är tjejers klart största problem, och antagligen mest ältade och dåliga ursäkt; du är en så bra vän och jag vill inte förstöra det... Nä men synd du förstörde det precis med den meningen.

Kanske är dumt av mig men jag blåser hellre av allt innan jag går där, fortfarande ensam, med en vän som jag är olyckligt kär i. Jag behöver ju inga mer vänner.

Nåväl. Känner jag mig själv rätt så poppar det säkert ur mig på fyllan någon gång. Inte det bästa kanske men..
Det är väl inte bara tjejer som tänker så! Finns många fega killar som inte vågar för att förstöra vänskapen. Du vågar ju inte pga... vad? Är väl bättre o sattsa och försöka än o gå där ensam o älta? Du säger ju att du inte behöver någon mer vän, så då gör det väl inget om hon säger nej? Du har ju redan intalat dig själv att hon kommer säga nej, så du kan ju bara bli positivt överaskad.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
lilltryne skrev:
2180559 Det är väl inte bara tjejer som tänker så! Finns många fega killar som inte vågar för att förstöra vänskapen. Du vågar ju inte pga... vad? Är väl bättre o sattsa och försöka än o gå där ensam o älta? Du säger ju att du inte behöver någon mer vän, så då gör det väl inget om hon säger nej? Du har ju redan intalat dig själv att hon kommer säga nej, så du kan ju bara bli positivt överaskad.
Det handlar inte att våga. Jag orkar bara inte älta sådant här fram o tillbaka. Jag är ju 26 år och gammal. Jag vill att det bara ska vara enkelt. Hej, *klick*, ska vi gifta oss, älskling jag är med barn, trevligt poff paff fixxat.

Eller ja, det behöver väl inte gå så snabbt, men jag vill att det ska vara enkelt i alla fall. Jag har inte intalat mig något. Jag tror att chansen är 50/50.

lilltryne

Gick med
17 Jan 2005
Hoj
CJ900RR skrev:
2180570 Det handlar inte att våga. Jag orkar bara inte älta sådant här fram o tillbaka. Jag är ju 26 år och gammal. Jag vill att det bara ska vara enkelt. Hej, *klick*, ska vi gifta oss, älskling jag är med barn, trevligt poff paff fixxat.

Eller ja, det behöver väl inte gå så snabbt, men jag vill att det ska vara enkelt i alla fall. Jag har inte intalat mig något. Jag tror att chansen är 50/50.
Du tror inte att du kommer älta det mer om du inte gör någe?
Sådär enkelt kommer det ju aldrig o vara. Man måste ju våga riskera, det kanske visar sig att det som såg omöjligt o svårt ut är "poff paff fixxat". Tänk om bruden just nu sitter på ett hästforum o berättar samma historia som du och önskar att allt bara var lätt...

Jag är idag förlovad och letar hus med en 9 år äldre kollega bara för att vi för drygt 2 år sedan inte hindrades av några krav på att allt skulle va enkelt och korrekt, utan vi bara körde på och brydde oss inte vart vi hamna.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy