Hon har ju pojkvänn...

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Biturbo skrev:
2159128... be henne höra av sig när hon flyttat så kanske hon kan få några meter.
MUAHAHAHA... helt OT men kom att tänka på en gammal arbetskollega när jag läste det sista i din mening, okej då du ska få veta varför...

Kollegan satt med sitt dåvarande qvinns på krogen när hon som så många gånger förr får ett utbrott och denna gången är det för att hon aldrig har fått åka runt i Sverige på semester trots att hon inte har haft ett jobb under typ hela tiden.
Detta får polaren att se rött ännu en gång och sträcker sig efter en servette och rotar fram en penna ur hennes väska, hon börjar då se lite smått undrande ut och frågar,
- Vad gör du?
- Skit i det, men svar på ett par frågor så är du snäll. Hur ofta har vi sex?
- Sex!?! säger hon och ser ännu mer förundrad ut. Ja, ett par gånger i veckan brukar det väl bli, men det vet du ju så varför frågar du. Å så blev hon sur igen.
- Kan du bara svara på frågorna tack! Hur länge varar det då?
- Ca 20 minuter, Men va fan håller du på med? Undrar hon minst sagt högröd i ansiktet.
Han lägger pannan i veck och börjar räkna och vid det här laget så har hon i stort sett redan börjat slå på honom av förbannelse och nyfikenhet.
Efter ytterligare en liten stund så tittar han upp på henne och ser henne djupt i ögonen och låter meddela:
- Jo du gumman, nu ska jag tala om för dig att under den här tiden som vi har varit tillsammans så har jag minsann bjudit dig på en resa som har tagit dig från Ystad till Haparanda och tillbaka men ändå har du mage att gnälla på att du aldrig får resa...

Behöver jag tala om att han fick ett glas vatten över sig :rofl

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
TwinSucker skrev:
2165398 ...jag minsann bjudit dig på en resa som har tagit dig från Ystad till Haparanda och tillbaka men ändå har du mage att gnälla på att du aldrig får resa...

Behöver jag tala om att han fick ett glas vatten över sig :rofl

:rofl :rofl :rofl

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
CJ900RR skrev:
2163706 Alltså, nu vill inte jag smutskasta deras förhållande allt för mycket, men det ligger en hel del sanning i det du säger..

Visst, sure, det ar sakert sant men var medveten om att det finns en stor risk for hjartekross om man blir substitut pojkvan. Sarskilt om du uppriktigt tycker om tjejen. Har aldrig sett ett sadant forhallande som hallt.

(Substitut = forhallandet som agerar trygghets-givare nar man gor slut med nagon och inte klarar angesten av att vara ensam)

Don't be the rebound (har sjalv varit dar tva ganger :huvet :huvet o det svider varre an dryparn efter en hard utekvall)

F.O.: Kanske inte ska ge bruden skit for att hon tvekar, det ar svart att bryta upp langa forhallanden och det hjalper inte om man dessutom maste ge upp (sina alskade hastar??) pa kuppen. Nog svart val anda.

Mitt tips ar att vara bra kompis o bra stod, sen far du sjalv fundera pa vilka du risker du vill ta vad det galler eventuell rebound. tycker du om cheyen sa far det val ta den tid det tar, funkar det inte sa var det inte menat sa.

Det finns massa soulmates dar ute, de vara vantar pa dig (sen kan man ju fundera over sin planerings horisont, ibland kan natt vara lagom :tungan )

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Först och främst: tack till alla som har kommenterat och kommit med både bra och mindre bra samt bra åsikter om detta ämne.

Men i alla fall: idag, efter en kväll ute på krogen, med b.la kvinnan som var orsaken till diskutionen ifrån första början, har jag kommit fram till vilken jubel-idiot jag har varit. Visst, skratta åt mig, det bjuder jag på. Jag skrattade faktiskt själv halva vägen hem, resten av hälften så var jag rätt så nere.

Det var egentligen ingenting speciellt som fick mig att inse, utan det var nog små pusselbitar utav de senaste veckorna som föll på plats. Och när jag tänker efter så har jag varit med om det innan. Och nej, jag har fortfarande inte talat om för henne hur jag känner.

Om hon nu lämnar sin pojkvänn (dom har "paus" och hon söker lägenhet tydligen) så gör hon det absolut inte för min skull. Jag kommer fortfarande att vara det jag inte vill vara, bara en vän. Skumt att det behövs några öl för att tänka klart.

Till alla er kvinnor: nu ska jag klargöra några punkter för Er. När en man , som ni INTE har ett förhållande med, bryr sig om Er, så är det till 99% chans att det är för att han är kär i Er. Om ni får gulliga sms, tröstande ord och pratstunder med han där han är intresserad utav hur ni mår, så är det enbart för att han vill ha Er.

Jag har gott om vänner, och jag har inga problem med att få sex. Om jag då öppnar mig, och låter en tjej öppna sig för mig, så är det för att jag vill något mer. Vi är inte svårare än så att förstå. Däremot undrar jag hur ni fungerar? Kan ni inte se något sådant uppenbart? Hmm han är intresserad och han bryr sig. Han kanske vill vara min vän? Vi kan nog gå och shoppa tillsammans... Jäh right. Dröm vidare.

Nu ska jag, som en lite mera bitter man, gå och lägga mig. Livet kommer väl att hanka sig fram i samma gamla tråkiga takt som vanligt, med den enda skillnaden att min telefon inte kommer att pipa lika mycket de nästkommande veckorna.

Måtte jävulen ta alla fruntimmer.

J.R

DET E SÅ ROLIGT O GASA=)
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750
Att vara på en tjej som har pojkvän är emot mina principer :mad: :7peta ....O framför allt vad skulle hindra en från att äta en nöt på samma sätt som hon med en annan kille senare???

HbgQ

Guest
Hur svårt är det att fatta ... :mad:

Upptagna killar/tjejer är FÖRBJUDET område...

MikkE

Guest
Har en tjejkompis som jag på senare tiden har kommit mer och mer närmre.
Vi har haft lite djupare samtal, mkt om hennes förhållande som hon har nu och det har på senare tiden inte vart så bra. Många bäckar små blir en stor å. Och det är vad som händer i deras förhållande. De har vart tillsammans i ca 3 år och hon känner att hon kanske måste "upptäcka lite mer" då hon bara är -83a.
När vi har pratat med varandra/vart på fester så är det HON som har tagit det första klivet mot mig, inte jag. Det har inte vart någe pussandes eller liggandes, men kramar och hålla om varandra gör vi och då är det hon som väljer det.
Sedan att jag tycker om henne också gör det inte så lätt och att pojkvännen och jag är bekanta/ytligare vänner.
Jag ser iaf inte att jag gör något som helst fel!

MDM

Livet är hårt.
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
cbr -00
MikkE skrev:
2179521 Har en tjejkompis som jag på senare tiden har kommit mer och mer närmre.
Vi har haft lite djupare samtal, mkt om hennes förhållande som hon har nu och det har på senare tiden inte vart så bra. Många bäckar små blir en stor å. Och det är vad som händer i deras förhållande. De har vart tillsammans i ca 3 år och hon känner att hon kanske måste "upptäcka lite mer" då hon bara är -83a.
När vi har pratat med varandra/vart på fester så är det HON som har tagit det första klivet mot mig, inte jag. Det har inte vart någe pussandes eller liggandes, men kramar och hålla om varandra gör vi och då är det hon som väljer det.
Sedan att jag tycker om henne också gör det inte så lätt och att pojkvännen och jag är bekanta/ytligare vänner.
Det beror väl på vilka avsikter du har? Är du ute efter att knucka henne om du kan är det väl knappast rätt? Vore jag din polare skulle jag inte se mellan fingrarna direkt..

MikkE

Guest
MDM skrev:
2179657 Det beror väl på vilka avsikter du har? Är du ute efter att knucka henne om du kan är det väl knappast rätt? Vore jag din polare skulle jag inte se mellan fingrarna direkt..
Jag vill gärna umgås med henne, kanske mer än bara det också.
MEN det är inte jag som kommer att ta första klivet. Det är någonting som hon får bestämma eller göra. Och jag försöker verkligen inte ragga eller "vinna hennes hjärta"

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
MikkE skrev:
2179521 Har en tjejkompis som jag på senare tiden har kommit mer och mer närmre.

Klart du gör galet..

Att inte ta något ansvar i det hela och bara skylla på att hon vill å att hon gör är lågt. Visst det är hon som gör mest "fel" men du tillåter det ju och är således medskyldig. Om hon verkligen gillar dig så får hon väl göra slut med sin karl då innan det ska kramas å sånt.

Hur skulle du uppleva det om din chey kramades och gosade med någon annan kille? Även om de inte plöjde åkern?

Just det!

MikkE

Guest
Biturbo skrev:
2180269 Klart du gör galet..

Att inte ta något ansvar i det hela och bara skylla på att hon vill å att hon gör är lågt. Visst det är hon som gör mest "fel" men du tillåter det ju och är således medskyldig. Om hon verkligen gillar dig så får hon väl göra slut med sin karl då innan det ska kramas å sånt.

Hur skulle du uppleva det om din chey kramades och gosade med någon annan kille? Även om de inte plöjde åkern?

Just det!
Vi alla har olika åsikter, jag har sagt min.
Om min tjej hade hållt på att gosa med en annan hade jag sagt till att det finns gränser. Hade det fortsatt skulle jag göra slut.
Sedan vet jag inte vad han har sagt till henne om han nu har det.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
MikkE skrev:
2180380 Vi alla har olika åsikter, jag har sagt min.
Om min tjej hade hållt på att gosa med en annan hade jag sagt till att det finns gränser. Hade det fortsatt skulle jag göra slut.
Sedan vet jag inte vad han har sagt till henne om han nu har det.

Det osar dubbelmoral...

Regel nummer 1 torde väl vara: Gör aldrig något mot någon Du själv inte vill bli utsatt för.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy