TwinSucker
Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
MUAHAHAHA... helt OT men kom att tänka på en gammal arbetskollega när jag läste det sista i din mening, okej då du ska få veta varför...Biturbo skrev:2159128... be henne höra av sig när hon flyttat så kanske hon kan få några meter.
Kollegan satt med sitt dåvarande qvinns på krogen när hon som så många gånger förr får ett utbrott och denna gången är det för att hon aldrig har fått åka runt i Sverige på semester trots att hon inte har haft ett jobb under typ hela tiden.
Detta får polaren att se rött ännu en gång och sträcker sig efter en servette och rotar fram en penna ur hennes väska, hon börjar då se lite smått undrande ut och frågar,
- Vad gör du?
- Skit i det, men svar på ett par frågor så är du snäll. Hur ofta har vi sex?
- Sex!?! säger hon och ser ännu mer förundrad ut. Ja, ett par gånger i veckan brukar det väl bli, men det vet du ju så varför frågar du. Å så blev hon sur igen.
- Kan du bara svara på frågorna tack! Hur länge varar det då?
- Ca 20 minuter, Men va fan håller du på med? Undrar hon minst sagt högröd i ansiktet.
Han lägger pannan i veck och börjar räkna och vid det här laget så har hon i stort sett redan börjat slå på honom av förbannelse och nyfikenhet.
Efter ytterligare en liten stund så tittar han upp på henne och ser henne djupt i ögonen och låter meddela:
- Jo du gumman, nu ska jag tala om för dig att under den här tiden som vi har varit tillsammans så har jag minsann bjudit dig på en resa som har tagit dig från Ystad till Haparanda och tillbaka men ändå har du mage att gnälla på att du aldrig får resa...
Behöver jag tala om att han fick ett glas vatten över sig
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)