Hon har ju pojkvänn...

Gabor

Guest
tigrro skrev:
2160042 Jag har haft många tjejkompisar. Har velat sätta på samtliga. Och jag tror att det är en grej som (nästan) alla killar har gemensamt. En kille kan inte ha en tjejkompis. Man är "kompis" bara för att man inte kommer längre. Alla killar vill sätta på sina tjejkompisar. :slicka :mattias

Edit: Och självklart ska man hålla sig borta från cheyer som är upptagna.

Jag sätter på alla tjejer jag träffar, även dom jag egentligen inte vill, men man måste ju ställa upp om honan behöver stång.

edit: Alla upptagna tjejer är lovligt villebråd om dom behöver ett ordentligt skjut..så det så.

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Ärligt talat här...

Visst har man en gång i tiden haft en och annan som haft pojkvän, sambo. MEN det är jävligt illa. Om tjejen inte tagit upp detta med sin kille så är det ruggigt dålig stil och springa iväg och sätta på andra hursomhelst. Visst det är inte vårt ansvar och kolla bakgrunden men avstå hellre. Fy fan och vara i den killes situation. Jag träffade en tjej vars syster varit systematiskt otrogen mot sin kille i 6½ år!! Utan att berätta något! Hur råpuckad är man då?

Nej för fan, se till och berätta för er partner om ni känner att ni kan hoppa i säng med någon annan för då är det problem i förhållandet. Om inte ni kommit överens om något annat, swingerstil till exempel. Usch!

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Samtidigt kan man se det så här:

Om tjejen är otrogen med dig, så är det hennes fel.
Du får ju dina behov mötta, och ingen tvingar ju henne att bedra hennes snubbe.

Självklart betyder det inte att man ska limma på upptagna brudar, det är dålig stil.
Men när en brud är otrogen, så är det ändå ett beslut hon fattar själv.

Man ska dock inte tro att hon kommer behandla dig schysstare, om du är så dum att du blir ihop med henne mer seriöst.
Har hon sån moral att hon bedrog sin snubbe med dig, så lär du knappast kunna lita på hennes lojalitet i framtiden heller.

(Detta är dock ej riktat personligen till trådskaparen, utan mer allmänt.)

Last edited:

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
Det kan låta hårt och kallt, men det låter inte som om damen i fråga. Är något att ha... :tomten

Som tidigare personer, sagt. Återigen den bistra sanningen är, varför skulle hon behandla dig bättre. Än sin nuvarande kille?

Och som sagt, man limmar inte på upptagna damer. :4skrika :fatta!

Kia

Guest
Gabor skrev:
2160068 Jag sätter på alla tjejer jag träffar, även dom jag egentligen inte vill, men man måste ju ställa upp om honan behöver stång.

edit: Alla upptagna tjejer är lovligt villebråd om dom behöver ett ordentligt skjut..så det så.

Stackars dig som måste offra dig så.... :pannkyss :7peta

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Gabor skrev:
2159768 Är du svartsjuk på något sätt ? Varför får inte människor prata med varandra,?? Det där som du skriver är lite psykopatdrag faktiskt, din flickvän borde faktiskt göra slut med dig omgående innan hon far riktigt illa.....

Lite svartsjuk är jag kanske, men inget jag skulle kalla psykopat-drag. Det jag menar är att man ska ge fan i att limma på upptagna tjejer, när man vet om det!
En gammal jobbarkompis till henne stötte på henne skitofta fast han kände mig också. Nu gör han inte det längre men när han gjorde det så var han inte ens vatten värd i mina ögon, för så beter man sig inte. Då om någon gång så ber man om att åka på en omgång.
Att en massa killar stöter på henne tar jag som en bekräftelse på att jag har lyckats med att hitta en snygg tjej, vilket jag har.
Och att min flickvän skulle fara illa för det? Hon har inget med saken att göra så länge hon inte stöter på andra killar eller liknande. Men då är det ett misslyckande från min sida och då blir jag nog mest besviken. Lite arg kanske, men inte så farligt.

Gabor

Guest
Dee_cati skrev:
2160324 Lite svartsjuk är jag kanske, men inget jag skulle kalla psykopat-drag. Det jag menar är att man ska ge fan i att limma på upptagna tjejer, när man vet om det!
En gammal jobbarkompis till henne stötte på henne skitofta fast han kände mig också. Nu gör han inte det längre men när han gjorde det så var han inte ens vatten värd i mina ögon, för så beter man sig inte. Då om någon gång så ber man om att åka på en omgång.
Att en massa killar stöter på henne tar jag som en bekräftelse på att jag har lyckats med att hitta en snygg tjej, vilket jag har.
Och att min flickvän skulle fara illa för det? Hon har inget med saken att göra så länge hon inte stöter på andra killar eller liknande. Men då är det ett misslyckande från min sida och då blir jag nog mest besviken. Lite arg kanske, men inte så farligt.

ta det lugnt, jag driver lite, ironimode... :7peta

Kia skrev:
2160260 Stackars dig som måste offra dig så.... :pannkyss :7peta

jag vet, men någon måste ju göra det, mycket att stå i.... :pannkyss

Willy_wheel

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
Stor Elak Twin
Ett litet tips. Försök ligga lite lågt tills hon bestämt sej.
Min bästa kompis gjorde det du håller på att göra nu, ta en tjej ifrån en kille och han lyckades i 4 månader sen gjorde hon slut och gick tillbaka till sin förra kille blev gravid nästan direkt och min bästa vän kom hem med 2 flaskor whiskey till mej och var så satans nere att det gjorde ont i mej. Vi drack ur spriten grät i kapp och kom ut som 2 mycket bakfulla människor.

Att gå ifrån en säng till en annan är aldrig riktigt bra, även om hon älskar dej och du henne måste hon få lite tid ensam innan hon ger sej in i ett nytt förhållande.

Ligg lågt,, vänta,, och du det är bättre med en bra kompis en än dålig flickvän

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Gabor skrev:
2160425 ta det lugnt, jag driver lite, ironimode... :7peta

Ok, tyckte det var lite olikt dig då du är en väldigt vettig person i vanliga fall :D Då vet jag att du är på min sida trots allt :tummenupp

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Willy_wheel skrev:
2160940 Ett litet tips. Försök ligga lite lågt tills hon bestämt sej.
Min bästa kompis gjorde det du håller på att göra nu, ta en tjej ifrån en kille och han lyckades i 4 månader sen gjorde hon slut och gick tillbaka till sin förra kille blev gravid nästan direkt och min bästa vän kom hem med 2 flaskor whiskey till mej och var så satans nere att det gjorde ont i mej. Vi drack ur spriten grät i kapp och kom ut som 2 mycket bakfulla människor.

Att gå ifrån en säng till en annan är aldrig riktigt bra, även om hon älskar dej och du henne måste hon få lite tid ensam innan hon ger sej in i ett nytt förhållande.

De är ju just det jag är rädd för oxå. Vill ju inte säga något till henne för jag vet att risken är stor att det blir som för din polare. Dom har ju ändå varit tillsammans så länge och lär ju inte släppa taget om varandra huxflux.

Äh. Säger som The Cardigans;

True love is cruel love
Not much to be proud of
Ass-kissing mercy-missing faithless friend
All for a happy end

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Willy_wheel skrev:

Been there - fan va det sög när det tog slut. Allt var hur bra som helst men helt plötsligt bestämde hon sig tydligen för att gå tillbaka.. :confused:

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
RMT_Racing skrev:
2161310 Been there - fan va det sög när det tog slut. Allt var hur bra som helst men helt plötsligt bestämde hon sig tydligen för att gå tillbaka.. :confused:
Hehehe... Hon upptäckte väl att gräset inte alls var grönare på andra sidan stängslet. :hihi

Edit: Du kanske t.o.m. är botemedlet mot otrohet ? :tummenupp

Last edited:

Paradoxy

Guest
Willy_wheel skrev:

Satan i gatan. Precis så gjorde ju jag också :3freak
Tog cheyen från en kille, allt var underbart i en och en halv månad, sen så gjorde hon slut och blev tillsammans med sin gamla kille igen.

Då var man bra ledsen ett tag.

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Paradoxy skrev:
2161340 Satan i gatan. Precis så gjorde ju jag också :3freak
Tog cheyen från en kille, allt var underbart i en och en halv månad, sen så gjorde hon slut och blev tillsammans med sin gamla kille igen.

Då var man bra ledsen ett tag.

Been there, done that..

Passa er för cheyer, farliga grejor, särskilt dom med hästar..

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy