Hon har ju pojkvänn...

Kia

Guest
Först och främst tycker jag absolut att du ska berätta för den här tjejen vad du känner och tycker om henne.... Kanske är det just det hon behöver för att orka påbörja en brytning med hennes nuvarande pojkvän, vem vet.
Har hon varit i det förhållandet länge är det inte alls konstigt att hon tvekar om att bryta upp, det är fan inte så himla lätt. Har själv varit i den situationen... Hade då varit i förhållandet i 6 år och de främsta anledningarna till att jag hade svårt att bryta relationen var min dotter och rädsla. Rädsla för hur man ska klara sig ensam, vad som kommer hända, ekonomi osv... Tror visst att tjejen går att lita på. Men just nu behöver hon kanske stöd och uppmuntran för att orka ta sig ur sitt gamla förhållande... För det är inte lätt att bryta upp...

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Kia skrev:
2159316 Först och främst tycker jag absolut att du ska berätta för den här tjejen vad du känner och tycker om henne.... Kanske är det just det hon behöver för att orka påbörja en brytning med hennes nuvarande pojkvän, vem vet.
Har hon varit i det förhållandet länge är det inte alls konstigt att hon tvekar om att bryta upp, det är fan inte så himla lätt. Har själv varit i den situationen... Hade då varit i förhållandet i 6 år och de främsta anledningarna till att jag hade svårt att bryta relationen var min dotter och rädsla. Rädsla för hur man ska klara sig ensam, vad som kommer hända, ekonomi osv... Tror visst att tjejen går att lita på. Men just nu behöver hon kanske stöd och uppmuntran för att orka ta sig ur sitt gamla förhållande... För det är inte lätt att bryta upp...

Nej det är aldrig lätt, för någon.. Men skulle man vilja ha en tjej som bor/lever med någon för att de inte orkar flytta alt. att det är bekvämt och för att det inte är roligt att behöva lämna hästen!?

Nä fyfan.. Ett sånt våp hade iaf inte fått nån fjällkuk av mig.

Kia

Guest
Biturbo skrev:
2159372 Nej det är aldrig lätt, för någon.. Men skulle man vilja ha en tjej som bor/lever med någon för att de inte orkar flytta alt. att det är bekvämt och för att det inte är roligt att behöva lämna hästen!?

Nä fyfan.. Ett sånt våp hade iaf inte fått nån fjällkuk av mig.

Nää säger inte att man ska behöva acceptera att hon lever kvar med sin pojkvän. Förmodligen är hennes förhållande rätt skit eftersom hon verkar söka sig nåt annat... Men kanske inte vet om hon kan eller orkar bryta.. Kanske är så nerbruten av att ha levt en längre tid i ett destruktivt förhållande.. Man kan väl erbjuda sitt stöd och en axel att gråta mot och sen se vart det leder... Har lärt mig en sak på vägen att med tid och massor av tålamod kommer man långt...
Tycker inte att man kan kalla henne våp eller nåt annat fult förrän man vet bakrunden till hennes val....

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
Du ska akta dig för brudar som är upptagna. Om jag vore du skulle jag ligga lågt se vad som händer. Är det dig hon vill ha så dumpar hon förhoppningsvis den andra snubben.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Man ska ge fan i andras flickvänner :mad: Är en tjej upptagen så får man endast se men inte röra.
Så ge fan i henne, säg att du vill att hon ringer när det är slut, inte innan det.
Om jag vore pojkvännen skulle jag dessutom ge dig ett rejält kok stryk, för att ens ha pratat med henne.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Thermal skrev:
2159370 Varför inte? I princip har han ju fullständigt rätt ju.

:fatta! dra alla över en kam

Nyfiken fråga till trådstartaren: du skriver att ni har mycket gemensamt, innefattar detta även detta andra hästkrafter?

Tycker sådana här "hej bullen jag har kärleksproblem"trådar poppar upp med jämna mellanrum :( vilket påminner mig om hur oerhört glad man är över att ha funnit kärleken i mitt liv, håller tummarna att ni också finner den. Den perfekta livspartnern finns där ute :)

Last edited:

jente

Guest
CJ900RR skrev:
2159118 ...men deras förhållande suger.

Vad ska jag göra?! Vi har skitmycket gemensamt och äter till och med schweishernöt på samma sätt.

Hon är rädd för att göra slut med honom för att då måste hon flytta och sälja sina häster. Skit :tomten

Flapp flapp flapp :mad:

Hur vet du att hon är rädd och göra slut med sin kille om inte du har sagt något till henne att du tycker om henne...eller ens hon sagt till dig :confused:

Och bara på grund man har massa saker gemensamt så menas det inte att det är den rätta för dig...

Jag och min sambo har inte alls mycket saker gemensamt mer än båda är händiga av sig, båda gillar sporthojar och är envisa som fan :tungan

Det beror ju helt på personkemin och hur mycket man tycker om den andra...

Gabor

Guest
Dee_cati skrev:
2159578 Man ska ge fan i andras flickvänner :mad: Är en tjej upptagen så får man endast se men inte röra.
Så ge fan i henne, säg att du vill att hon ringer när det är slut, inte innan det.
Om jag vore pojkvännen skulle jag dessutom ge dig ett rejält kok stryk, för att ens ha pratat med henne.

Är du svartsjuk på något sätt ? Varför får inte människor prata med varandra,?? Det där som du skriver är lite psykopatdrag faktiskt, din flickvän borde faktiskt göra slut med dig omgående innan hon far riktigt illa.....

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
börjar låta som ricki lake detta..
ones a cheater allways a cheater.

tänk om ingen vart ihop med nån "skiter" då skulle nästan häflten eller mer av befolkningen aldrig få en pojk eller flickvän igen :död

hon kanske älskar sina hästar mer än nån annan pojkvän oså :hihi

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag tror inte att det är vidare lämpligt att hoppa direkt från ett förhållande till ett annat hur dåligt det än må ha varit inna, du kommer troligen bli hennes tröst-snubbe som är dumpad inom några månader när hon vill leva singelliv och klara sig själv. Sen hade jag som pojkvän till henne blivit smått irriterad på en snubbe som hängde på min tjej hela tiden med tydliga tecken på att vilja kliva på. Tjejer märker oftast inte sånt där eftersom de inte är killar. Min tjej får ha hur många killkompisar hon vill sålänge de inte stöter på henne, om jag hade haft en tjej alltså. Vore jag som du så skulle jag lägga ner henne eller be henne ringa igen när hon har bestämt sig för vad fan hon vill egentligen.

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
Biturbo skrev:
2159122 Känns bra att vara mindre värd än en häst va?

Är du dum på riktigt?

Radera nummret ur telefonen. Åk hem till dina föräldrar å lås in dig på pojkrummet, ät choklad på valfritt sätt och runka.

Av någon konstig anledning så låter det väldigt vettigt.
Man ska inte ha att göra med dom där djävulsdjuren.

BTW, du hade så rätt så.
Nu är det helt slut.

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
OLJEKYLD GSXR skrev:
2159819 Jag tror inte att det är vidare lämpligt att hoppa direkt från ett förhållande till ett annat hur dåligt det än må ha varit inna, du kommer troligen bli hennes tröst-snubbe som är dumpad inom några månader när hon vill leva singelliv och klara sig själv. Sen hade jag som pojkvän till henne blivit smått irriterad på en snubbe som hängde på min tjej hela tiden med tydliga tecken på att vilja kliva på. Tjejer märker oftast inte sånt där eftersom de inte är killar. Min tjej får ha hur många killkompisar hon vill sålänge de inte stöter på henne, om jag hade haft en tjej alltså. Vore jag som du så skulle jag lägga ner henne eller be henne ringa igen när hon har bestämt sig för vad fan hon vill egentligen.
:fakta håller med fullständigt , skönt att man slapp skriva det själv...

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Jag har haft många tjejkompisar. Har velat sätta på samtliga. Och jag tror att det är en grej som (nästan) alla killar har gemensamt. En kille kan inte ha en tjejkompis. Man är "kompis" bara för att man inte kommer längre. Alla killar vill sätta på sina tjejkompisar. :slicka :mattias

Edit: Och självklart ska man hålla sig borta från cheyer som är upptagna.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
jente skrev:
2159718 Hur vet du att hon är rädd och göra slut med sin kille om inte du har sagt något till henne att du tycker om henne...eller ens hon sagt till dig :confused:

Och bara på grund man har massa saker gemensamt så menas det inte att det är den rätta för dig...

Jag och min sambo har inte alls mycket saker gemensamt mer än båda är händiga av sig, båda gillar sporthojar och är envisa som fan :tungan

Det beror ju helt på personkemin och hur mycket man tycker om den andra...
Hon har sagt det till mig. Han är nästan aldrig hemma pga jobb och när han är hemma så umgås dom inte. Dom flyr ifrån varandra. Hon har sagt vad hont tänker och tycker om deras förhållande så jag vet..

Det är inte bara det att vi har saker gemensampt. Det är annat oxå.. .

Jaja skit samma. Jag har bestämt mig för att hålla det lågt. Gör dom slut så gör dom.

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
tigrro skrev:
2160042 Jag har haft många tjejkompisar. Har velat sätta på samtliga. Och jag tror att det är en grej som (nästan) alla killar har gemensamt. En kille kan inte ha en tjejkompis. Man är "kompis" bara för att man inte kommer längre. Alla killar vill sätta på sina tjejkompisar. :slicka :mattias

Edit: Och självklart ska man hålla sig borta från cheyer som är upptagna.

HAHAHA!
EXAKT!!

Som jag försökte förklara för mitt ex... När det sedan tog slut började alla "kompisarna" limma som fan på henne... Så sjukt att dom var så rädda för mig. Synd om dom...

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
OLJEKYLD GSXR skrev:
2159819 Jag tror inte att det är vidare lämpligt att hoppa direkt från ett förhållande till ett annat hur dåligt det än må ha varit inna, du kommer troligen bli hennes tröst-snubbe som är dumpad inom några månader när hon vill leva singelliv och klara sig själv.

Nee jag vet det. Är lite rädd för det med.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy