Mark skrev:Sålänge hon är byxmyndig kan dom andra få se på ditt om det är nåt dom ogillar!
Lite pedofilvarning kanske!!!!
Mark skrev:Sålänge hon är byxmyndig kan dom andra få se på ditt om det är nåt dom ogillar!
Marulc skrev:Lite pedofilvarning kanske!!!!
Marulc skrev:Lite pedofilvarning kanske!!!!
Mark skrev:Näe du. det är just precis vad det INTE är.
Mark skrev:....
Menar du att en 25åring som är ihop med en 15 åring är pedofil? :kocko
Chrille skrev:Det är jävlaremej precis vad det är. Tänk sen på att om inte dina sexuella lustar sträcker sig så långt som till vuxna kvinnor så ska du få ett tips: På fritidsgården ljuger många tjejer om sin ålder och lyckas du hitta en 15-åring så är du safe men missar du så finns det förhoppningsvis en pappa eller brorsa som mig som åtminstone ser till att polisanmäla skiten ut dig.
Vuxna män ska inte borra högstadieflickor.
CJ900RR skrev:.... precis sådana här uttalande som jag ville slippa höra
Mark skrev:...
Hur går gränsen för dig då? vad är ok och vad inte "rumsrent"?
Chrille skrev:Inte i lagens mening. Men lagen är i mångt och mycket skriven av idioter. Det finns en lag som frikänner dig om du supit en femtonåring medvetslös också för då säger hon inte emot...
Och på en dag går man från 15-årig tjej till vuxen, när man fyller 16 då?Chrille skrev:Det är väl skitenkelt?? Är du vuxen ska du ragga på VUXNA tjejer. Det finns inga vuxna 15-åriga tjejer.
Mark skrev:Lägg ner pedofilsnacket!
CJ900RR skrev:nja snarare pederast-varning. skillnaden är dock hårfin.
pedofil = byxomyndiga och barn
pederast = byxmyndiga men unga
nu var det ju faktiskt så att hon sa att hon var äldre, hon ser äldre ut och jag trodde att hon var äldre. precis sådana här uttalande som jag ville slippa höra
Mark skrev:Och på en dag går man från 15-årig tjej till vuxen, när man fyller 16 då?
Du måste väl inse att det alltid är från fall till fall.
....!
Skorpan skrev:jag LOVAR dej att du hade blitt vansinnig
sjuka människor finns det gott omMark skrev:Och på en dag går man från 15-årig tjej till vuxen, när man fyller 16 då?
Du måste väl inse att det alltid är från fall till fall.
Har dom båda två en attraktion till varann ser jag inte några fel i detta.
Lägg ner pedofilsnacket!
Chrille skrev:Från fall till fall? Jodå, är du som kille 25 är från fall till fall, någonstans när tjejen är 17-20 bast.
Skorpan skrev:jag håller med chrille,15 år är lite väl lågt
mark: vad hade su sagt om en snubbe på (låt oss säga 40) ragga på din dotter som var 15 (om du skulle haft en) ???
jag LOVAR dej att du hade blitt vansinnig
Chris Ash skrev:Sen när blev dina normer de allmänna? Det finns säkert de som har invändningar mot din 17-årsgräns också.
Mark skrev:..
15 är lågt. det är ju därför det diskuteras här, men att säga att det alltid är fel och ska polisamälas är ju inte så genomtänkt. Anmälas för vadå?
sen vet jag att de finns massor med killar och en hel del tjejer med för den delen som bara på körkortet är vuxna. Inte om man ser till hur dom beter sig, moralfrågor, ansvar mm som nu hör till det "vuxna"-livet.Chrille skrev:Från fall till fall? Jodå, är du som kille 25 är från fall till fall, någonstans när tjejen är 17-20 bast.
Gå till en högstadieskola och hitta en enda vuxen kvinna på skolgården. Då räknas INTE skolvärdar och lärare...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|