Hon var ju bara 15?!!?

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Marulc skrev:
10 år är en stor skillnad när man är ung medans om man är i 40-50 års åldern är 10 år ingenting. Ni kommer ju inte ha något gemensamt överhuvud taget! Jag är 28 men skulle aldrig ens tänka på att starta ett förhållande med en 18 åring. Det ger ju ingenting, hur mogen flickan ens är så är hon ju ingen erfarenhet av någonting. Det enda hon kan prata om är ju gymnasiet eller möjligtvis kanske om hon jobbar på någon sunkig butik!

vad har du erfarenhet av då? tycker att ditt inlägg kränker oss unga tjejer en hel del.

Marulc

Sommar?
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
KTM 640 SM -04 Akra-kittad
På 10 år hinner man ju med en del saker!

Är inte här för att kränka någon, men det jag menar är att det skiljer ju i tankesättet! Se bara på vad folk här inne slänger ur sig om "moppefuckon" eller va de nu kallas. Där har du svaret...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
anja skrev:
vad har du erfarenhet av då? tycker att ditt inlägg kränker oss unga tjejer en hel del.

Det gör det väl inte? När du är 25 sen så kommer du troligen hellre festa med 25-åringar än 19-åringar. Det är väl inte kränkande? Snarare är det väl positivt att du har många år på dig innan livet stannar upp. ....om det nu nånsin gör det.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Det gör det väl inte? När du är 25 sen så kommer du troligen hellre festa med 25-åringar än 19-åringar. Det är väl inte kränkande? Snarare är det väl positivt att du har många år på dig innan livet stannar upp. ....om det nu nånsin gör det.

eller så festar jag inte alls. jag tippar på att jag håller till på öppna förskolan tillsammans med andras bäbisar och andra mammor (oavsett ålder) då. :rolleyes:

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Verkar ju iaf som det finns en del killar som föredrar unga tjejer...

Som tjej (vuxen!!) kan jag ju säga att jag personligen inte föredrar killar som lika gärna skulle kunna tänka sig att va med en tjej i "låg" ålder!
Kan bara utgå ifrån hur jag själv tänkte då, jämfört med nu, klart erfarenhet gör sitt till i tankesätt.
Därmed inte sagt att det skulle va nåt fel på yngre tjejer, men rätt kille till rätt tjej! Finns väl så det räcker i alla åldrar........ :confused:

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
CJ900RR skrev:
Tack :Bugar

För att förtydliga för alla andra då eftersom detta har blivit en tråd om pedofilism helt plötsligt: Jag var aldrig ute efter en 15-åring och vi träffas inte längre nu när sanningen har uppdagats..

Sätt henne i växthuset ett tag... :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Cathy skrev:
....
Som tjej (vuxen!!) kan jag ju säga att jag personligen inte föredrar killar som lika gärna skulle kunna tänka sig att va med en tjej i "låg" ålder! .....:

Det är väl inte så konstigt? Sanningen är ju den att de killar på 20+ som ränner och raggar på moppebrudar oftast är losers som inte lyckas med tjejer i vuxen ålder.

Det är därför det är så viktigt att bevisa att man är en "good guy" om man likt förbaskat torskar på en flickunge.

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
har en kompis (tjej på 16 vårar) som blev morsa nu, hennes kille som oxå är pappa är 27, då tycker jag man börjar gå över gränserna för vad som är rimligt :rolleyes: :näsblod

så mitt råd till trådstartarn är att hålla fingrarna i styr & sattsa på dom här lite äldre, kanske en 40-45 taggare? :yoparty :tuttar :hihi

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
granath_ skrev:
....

så mitt råd till trådstartarn är att hålla fingrarna i styr & sattsa på dom här lite äldre, kanske en 40-45 taggare? :yoparty :tuttar :hihi

Dom vet vad dom vill ha, hur och när. Man behöver aldrig höra "Jag vet inte , hihi" iaf :hihi

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
granath_ skrev:

varför ta fallfrukt när det växer mogna på trädet?

:wiggle

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
CJ900RR skrev:

Det är mer jobb att klättra upp i trähelvetet än att plocka upp det äpple som just föll(de bruna, mjuka fläckarna kommer ju först om ett tag)..... och skrotten slänger man ju likt förbannat.

Och för att återknyta till tråden så äter man ju inte kart i onödan... :D

Last edited:

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Det är mer jobb att klättra upp i trähelvetet än att plocka upp det äpple som just föll(de bruna, mjuka fläckarna kommer ju först om ett tag)..... och skrotten slänger man ju likt förbannat.

Och för att återknyta till tråden så äter man ju inte kart i onödan... :D

Chrille, du som alltid ska vara så politiskt korrekt. har du glömt bort att det är kvinnor du pratar om?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
anja skrev:
Chrille, du som alltid ska vara så politiskt korrekt. har du glömt bort att det är kvinnor du pratar om?

Det var därför jag satte dit en smiley?

Korrekt? Jag? Du har nog bara sett en sida av mig. "Politiskt korrekt" är för folk som inte vågar ha en egen åsikt.

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
CJ900RR skrev:

fallfrukt & fallfrukt, dom är ju mognast mellan 35-45, vad man hört :rolleyes:
tyvärr inte haft chansen att testa :brinnerup men men, det kommer nog det oxå ;) hehe.

äldre kvinnor :Bugar

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...