MLLRAPTOR
Ny medlem
Nu fick jag dåligt samvete för att jag inte stannade, du hade ju varit på väg igen inom en kvart isåfall
Det skall du inte ha
Jag behövde motionen efter wienerbrödet på Rosenhill
/m
Nu fick jag dåligt samvete för att jag inte stannade, du hade ju varit på väg igen inom en kvart isåfall
Småblinkers är ju snyggt, men jag vill ju ha några som syns också... Någon som har nåt tips på vilken sorts skylthållare+blinkers som är bra? Är det något mer man behöver för att få bort härket som sitter på orginal?
Får hem en ny hoj imorgon, är det någon som vet hur den kommer fram om den åker pall med posten? Är det 12803 delar och en ikea bruksanvisning, eller är det bara att sladda ur paketet direkt?
Hur många upplever ryckig gång vid jämn gas och lägre varv? Och då går frågan först och främst till dom som inte kör med PC, vilket verkar ta bort detta problem, kanske någon som kan bekräfta att ryckningarna verkligen försvunnit efter monterad PC?
Irriterande fenomen på en ny hoj!
Hur många upplever ryckig gång vid jämn gas och lägre varv? Och då går frågan först och främst till dom som inte kör med PC, vilket verkar ta bort detta problem, kanske någon som kan bekräfta att ryckningarna verkligen försvunnit efter monterad PC?
Irriterande fenomen på en ny hoj!
Jag har tyvärr samma problem även med PCV. Runt 30km/h går det knappt att köra utan att det ska ryckas
Och med tanke på svaren på forumet så kan jag säga att den går sjukt magert. När jag bänkade min här i sommras så låg den långt under det avgasvärde Andersson Turbo hade som standard på sina motorer. Men han förklarade detta med den enkla anledning att dom gör så för att hålla nere avgasvärdena.
Nu har man äntligen köpt sin efterlängtade Honda CB1000R..!!!
Det känns helt underbart fast tråkigt att man får vänta till nästa säsong innan man kan börja köra igen.
Kommer lite fina bilder inom kort!
Nu har man äntligen köpt sin efterlängtade Honda CB1000R..!!!
Det känns helt underbart fast tråkigt att man får vänta till nästa säsong innan man kan börja köra igen.
Kommer lite fina bilder inom kort!
-En sits kuts
Tack allihopa!!
Jag är helt nöjd med köpet!
Den är ganska utrustad dessutom,
bland utrustningen finns:
-R&G Tail Tidy
-R&G Krash puckar
-Kylar skydd "CB1000R"
-En sits kuts
-RossoCromo kolfiber hugger
Har kikat på ett Yoshimura slipon
med mellan rör.
Btw, är det ngn som vet vilket eller
vilka slipon som är bra samt vad priset
ligger på ?
Vore tacksam för svar.
Jag köpte ett G.P.R slipon som gick på runt 4200kr. Det finns att beställa via Boove som är agent för dom så dom lär veta nån firma i din närhet som kan ta hem det annars. Riktigt nöjd med mitt system lagom högt och mullrigt ljud när man kör på låga varv men samtidigt så ylar den som aldrig för när man ligger och kör runt varvstopp
Bild på det:
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=314298&d=1278970502
Ljud på den från bänkningen:
http://www.youtube.com/watch?v=1ao0bj1-6FA
Snyggt rör!
Har du mappat (PC) den också eller är den bara bänkad för att se att den inte går för snålt etc...?
Nu är alla "vinter förberedelser" klara, bara att vänta till nästa säsong!
Man blir lite vilse ledd ibland när man frågar olika människor om hur man ska göra då man satt på ett slipon med mellan rör.
Vissa säger att det inte behövs någon mappning medans vissa andra säger att man SKA mappa och andra säger att det räcker att bänka den för att se om man får en fin kurva???
Vore tacksam för lite tips och råd här ifrån forumet..
Tja! Fan skulle ställa in hojen för vintern idag. Ställde den utanför polaren som jag skulle ha den hos i vinter. Han kommer hem från jobbet så ligger hojen ner!! Har fått en stor repa på "blixten brevid tanken. Ringde försäkringsbolaget och dom skulle ha 6000:- för att lacka om den, sjukt.. Så nu går tankarna i att lacka om den i 2010års röda färg. Bike trollhättan skulle ha 5000:- för att lacka om hojen.
jävla skit alltså!!!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari