wezzlan
Ny medlem
Ja det suger när sånt här inträffar. Tror dock att din cykel inte ville vinter vila än Min fick piska en lite vända idag på 7mil
Nu får hojen fan skämmas i garaget tills jag kör den till lackeraren!!!
Ja det suger när sånt här inträffar. Tror dock att din cykel inte ville vinter vila än Min fick piska en lite vända idag på 7mil
Tja! Fan skulle ställa in hojen för vintern idag. Ställde den utanför polaren som jag skulle ha den hos i vinter. Han kommer hem från jobbet så ligger hojen ner!! Har fått en stor repa på "blixten brevid tanken. Ringde försäkringsbolaget och dom skulle ha 6000:- för att lacka om den, sjukt.. Så nu går tankarna i att lacka om den i 2010års röda färg. Bike trollhättan skulle ha 5000:- för att lacka om hojen.
jävla skit alltså!!!
Vad menar du med blixten? Är det plastbiten bredvid kylaren?
Kan ju inte kosta många hundra att lacka den... Ellere köp kolfiber dito på e-bay för en tusing...
6000! Jag lackade om en hel VFR och lagade plast och buckla i tanken för tre papp...
/M
Hej Allihopa!
Nu har jag hittat 2st rör som jag har som alt för köp:
*Yoshimura slipon + mellanrör helt nytt - 5000:-
http://shop.yoshimura-jp.com/files/img1/180-480-5B-0_1.jpg
*GPR slipon + mellanrör helt nytt - 5000:-
http://ecx.images-amazon.com/images/I/419Cx%2BsvlTL._SL500_AA300_.jpg
MVH
Nu kan ni se lite bilder på 2011-modellen på länken nedan:
http://www.moto-station.com/cgi-bin..._serie_plus_de_125/Honda/Honda_CB_1000_R_2011
Förutom en ny tri-color färg och guldeloxering på gaffeln verkar de synliga nyheterna vara ett fatbarstyre och en ny positionslampa med annat led-mönster i fronten.
Varför leta över hela världen när denna sidan uppdateras minst lika tidigt?
Har nu införskaffat ett Yoshimura 3/4 system....
LÄNGTAR bara till våren/sommaren...
Härligt grattis, det är ett snyggt system.
Vart införskaffade du detta?
Har också beställt avgas, ett slipp-on från Mivv, modell Suono full carbon. Hoppas det kommer snart, vill montera och lyssna!
Sitter på min hoj, låter riktigt gött! Bra köp
Läste i nån recension att Cb1000 bara var skräp pga att ljuddämparen sitter för lågt och skrapar lätt i högersvängar. Någon som har erfarenhet av detta?
Funderar att skaffa mig en CB1000R men det är ju svårt att veta vad dom kostar nu. Finns bara handlare som annonserar på blocket. Vad liggr en privat på ungefär på tro? Man får en ny 09 för 90k.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|