Första turen i år och första turen med hojen !
Grattis!
Visst är den fin?!
Första turen i år och första turen med hojen !
Grattis!
Visst är den fin?!
Jag är helt ny här och får inte mitt körkort förrän ca mitten av april, men tänkte köpa en CB1000R i svart. Vilken typ av klädsel (skyddsutrustning) rekomenderar ni som kör denna skönhet?
Jag är helt ny här och får inte mitt körkort förrän ca mitten av april, men tänkte köpa en CB1000R i svart. Vilken typ av klädsel (skyddsutrustning) rekomenderar ni som kör denna skönhet?
Ja jag är nybörjare... hann inte se ditt svar innan jag posta min andra fråga.
Jag förstår att det är mycket cykel för att vara nybörjare. Har även tittat på Kawa's Z750, men Hondan är fan snyggare alltså. Och alla mina vänner som har kort säger att man tröttnar asfort på sin hojj om man köper för "liten".
Nått annat förslag? Inte under 750 dock. Har suttit på en seven fifty under mina körlektioner och den var ju astrött. Senast t om på en kawa 600...jag är ingen fartdåre men lite krut ska där ju vara
Ja du.... Hjälm skinnställ skinnhandskar mcstövlar ryggskydd, eller du ville ha tipps om färg etc.?
haha det var mer om man kör med "helställ" eller tvådelat etc... på en sådan hojj.
Du ska nog inte jämföra körskolans 750 med en riktig sporthoj, lovar att du skiter på dig om du drar t.ex en ny GSX-R750 till max.Ja jag är nybörjare... hann inte se ditt svar innan jag posta min andra fråga.
Jag förstår att det är mycket cykel för att vara nybörjare. Har även tittat på Kawa's Z750, men Hondan är fan snyggare alltså. Och alla mina vänner som har kort säger att man tröttnar asfort på sin hojj om man köper för "liten".
Nått annat förslag? Inte under 750 dock. Har suttit på en seven fifty under mina körlektioner och den var ju astrött. Senast t om på en kawa 600...jag är ingen fartdåre men lite krut ska där ju vara
Du ska nog inte jämföra körskolans 750 med en riktig sporthoj, lovar att du skiter på dig om du drar t.ex en ny GSX-R750 till max.
I övrigt håller jag med dig, CB1000R är otroligt snygg.
haha det var mer om man kör med "helställ" eller tvådelat etc... på en sådan hojj.
Jag tror nog att CB1000R kommer passa som handen i handsken ... en riktig körskolehoj, eller hur Ramsned?
På tal om ljud och Leo Vince, var o tittade på en CB1000R idag och ska provköra snarast. Eftersom en eventuell CB1000R lär få många bandagsmil så undrar jag om dB-killer. Får man en sån till Leo Vince eller?Nu vet jag att Leo Vince rör som ersätter katten även passar till org.Hämtade mitt rör idag och det står att det funkar till org. också.Bara att åka å handla,Och slanta upp 2400:- om du inte har så schysta åf hos Honda som jag har som lämnar bra rabatt.Jävlar vilket ljud det blev.Har nog skrämt livet ur en och annan bilist idag när jag var tvungen att varva ut på E6:an.
På tal om ljud och Leo Vince, var o tittade på en CB1000R idag och ska provköra snarast. Eftersom en eventuell CB1000R lär få många bandagsmil så undrar jag om dB-killer. Får man en sån till Leo Vince eller?
Krachpuckar/sliders på hojen och hjärnan innanför hjälmen så funkar allt.Det följer med en db-killer men om den är effektiv vet jag inte.
Bankörning lät roligt men jag har IF och då gäller inte försäkringen,såvida det inte är smc som fixar körningen.Man har ju ingen lust att köra oförsäkrat med en hoj man lagt ut runt 125 papp på.
Krachpuckar/sliders på hojen och hjärnan innanför hjälmen så funkar allt.
OT: I stort sett alla FB säger att försäkringen inte gäller på bana så det spelar ingen roll om du har IF eller något annat.
Fler frågor, var det någon som sänkt styret? Jag vill ha en lite mer sportig körställning. Hur i så fall och med vad?
Någon som monterat saker från Rizoma? Dom visade ett stort utbud på Honda Centers Öppet Hus. Intryck? Prisnivå jämfört med annat?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|