Är det någon som provat att ta bort blind brickan/pluggen i ingången till ljuddämparen? Blev det stor skillnad på ljudet?
Är lite sugen på att byta upp mig. Över 9000kr i försäkring på svedea. Å jag är gammal gubbe 62 år
Vad betalar ni andra.
Det var egendomlig prissättning. Köpte en 2015 i dagarna och betalar 4000 kr/år, helförsäkring.
Hej allihop,
Jag skulle behöva er samlade expertis för att hamna rätt avseende PC5/akrapovic/mappning etc. Efter 10 års uppehåll är jag åter med hoj, mycket har hänt på dessa 10 år och mycket har glömts bort, så ha ett öppet sinne för mina novis frågor.
The case: (kan ta bilder om det behövs)
Nyligen köpt en 2015 CB1000R med akrapovicsystem, katalysatorn är borttagen och ligger i garaget med övriga original. Har dock insett att jag behöver PC5 och rätt mappning till detta för att vara på säkra sidan. Fråga 1: har jag ett s k open system/open link? Fråga 2: har beställt PC5 och ser att dynojet b la har en mapp för ”Akra... open system with stock or aftermark filter”, antar att OM detta är vad jag har på min hoj så bör ju den mappen passa rakt in i min PC5 och vara optimerad för den utrustning jag har, eller? För hela grejen är väl att dynojet själva bänkar en herrans massa hojar med olika utrustning för att konsumenten ska slippa detta steget efter köp av en PC?
Många tack på förhand!
Har försökt läsa mig till vad som gäller men blir inte riktigt klok på allt runtom.
Sama här, saknar min VFR800-kåpa.Den är långtifrån en dålig hoj, jag trivdes väldigt bra med min.
Det jag störde mig allra mest på var allt vinddrag, men det är ju knappast hojens fel
Sama här, saknar min VFR800-kåpa.
Stort lyft från VFR i allt övrigt.
Jo givetvisSaknar du inte V4 mullret
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|