Neon brun med gröna stripes?
ja det hade ju varit nått....
Neon brun med gröna stripes?
Tjena! undrar vad denna grymma stuntare har för ljuddämpare har inte hört nån cbr 1000rr sjunga så gött....min Laser låter inte illa men skulle vilja att min lät så nu mera.
hjälp om nån vet eller kan tänka sig vad det är för burk.
ha d bäst. //A
http://www.youtube.com/watch?v=6aqUy8KRshY&feature=related
YO!!
Har en sprucken kåpa som ska lagas, dock hittar varken lackfirman eller jag färgkod på denna del,googlat som f*n utan resultat, den röda och blåa färgens koder har jag hittat typ men inte på den vita.
Lackfirman säger att dem kan prova sig fram men det kommer att kosta mycket i timpeng och det hade underlättat om man nu visste koden på den färgen på sidokåpan,
Önskar hjälp av Cbr Bröderna
Obs! se pilen på bilden färgkod på den vita delen.
modell: Cbr1000RR 2007 tricolor
tack på förhand // A
Tjena har sålt min R6 nu så är på jakt efter en ny hoj, ska iväg och kolla på en Honda CBR 600RR -03 och är det något speciellt jag ska tänka på när det gäller honda?, förlåt om någon redan har skrivit något liknande men tar lite tid att läsa igenom 129 sidor
tack för hjälpen vänner,
tror jag satsar på Leo Vince Factory nästa säsong som MarkusB har tidigare nämt (tummen upp)
vilken av färgkoderna står under sadeln då? e inte det den vita??
Det ut som den Leo burk jag har liggandes till min -07...eller rättare sagt, HALVA Leo burk! Avkortad till ca 25-30cm...
Har en vän som har en 1000rr-05. På min R1:a -08 så sitter det 45 som bakdrev,på hans sitter det 40 bak. Skiljer rätt mycket tycker jag. (Tror att vi har 16 drev fram på båda)
Vi kör bara bana,är det nån som drevat om sin Honda för just bana? Vi ligger inte och kör i 280+ spec mycket
Nån som har trixat med drevningen?
//WP
Har en vän som har en 1000rr-05. På min R1:a -08 så sitter det 45 som bakdrev,på hans sitter det 40 bak. Skiljer rätt mycket tycker jag. (Tror att vi har 16 drev fram på båda)
Vi kör bara bana,är det nån som drevat om sin Honda för just bana? Vi ligger inte och kör i 280+ spec mycket
Nån som har trixat med drevningen?
//WP
Jag gick upp till 42 på min -05a, för ren bankörning kan man gå upp till 44 kanske 45 skulle jag gissa.
Fast sådär kan man ju inte jämföra, beror ju på vad för utväxling lådan har.
Ingen som har svar angående värmeskyddsplåten jag ställde några inlägg upp?
Jag körde utan hela förra säsongen! Inga problem..
Detta var dock inte med ett acra-system utan med gpr!
Ok, jag testar så får jag väl se om plasten smälter
Ok, jag testar så får jag väl se om plasten smälter
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati