Sejko
Ny medlem
Är det så här illa på marknaden med och hitta en svart CBR 600RR för bra pris så blir det till och importera..
suck....
suck....
Hitecfrollo skrev:2387944Lägger ut lite frågor om honda cbr 600 -01
Vilka modeller passar dennes bakdämpare på (Öhlins)
Vilka modeller passar dennes fälgar på?
Har mkt delar från en framsmälld 01:a om någon har behov.
tex detta ovan. Obs fälgarna satt ej på vid krash.
Kan fås med regndäck på.....
Kommer gå igenom delar inom kort men hör av er via pm om ni söker racedelar..
Tack på förhand
[KoRn] skrev:2387929Jag söker en framskärm till en 1000rr -04
Plast eller fiber spelar ingen roll..
Har du vänster clipon liggandes är detta ett plus....
///
Mattias
Va Nog lite oklar, detta är en rrMC Doktorn skrev:2399330Nästan säker på att inga delar passar RR modellerna
MC Doktorn skrev:2399330
Kolla med annonsörerna Greven lr E-racing här har bättre priser än orginal ivf.
Hitecfrollo skrev:2399790Va Nog lite oklar, detta är en rr
T.o.m. en Tenkate
Cbr600rr-01 kanske man skulle skrivit
Men som sagt så finns det fortfarande intresse för att veta vilka årsmodeller som kan ha samma fälgar bakdämpare mm
Den där bilden är ju bara montage...dock ska Honda släppa info den 7´e September. Blir spännande.MC Doktorn skrev:2404783Nya 600RR årgång 07
verkar få en hel del uppdateringar pratas om slirkoppling, mindre vikt samt mer effekt och elektronisk styrdämpare med ett snabbare och lättare chassie.
Designmässigt väldigt lik föregående modeller.
Lorge skrev:2432447Godtrogen som man var så trodde man att det var ok att sluta säsongen med sista turen i fredags då både bakdäck och bromsbelägg fram tagit slut.
Men se på faaan om inte solen skiner som aldrig förr idag och jag har mött 4 hojjar på väg till jobbet!
Problemet är ju dock att man lagt alla pengarna på sprit och försäkring och således inte har några stora slantar över till detta "oplanerade" infall.
Verkar som om jag fått tag på ett beggagnat racedäck, så bara bromsbelägg kvar. Jag har dock tänkt köpa nya galfer waveskivor+galferbelägg i vinter så känns lite sådär halvonödigt att lägga ut massa pengar på fina bromsbelägg bara för att köra några veckor till.
Det är ingen som har bytt till värre bromsbelägg och har ett par halvslitna liggandes?
Eller vet var man köper billiga belägg med snabb leverans?
Detta är som sagt en lösning för att kunna köra ett par veckor till bara, därav snålheten.
Lorge skrev:2485403Jag klantade mej och råkade lägga min 1000rr -04 i låg fart häromdan. Jag klarade mej bra men hojjen fick lite plastskador.
Har börjat pilla ner hojjen lite i garaget idag och kollat över lite vad som behöver bytas och lagas.
Som en lite kul grej så har jag startat en liten "projektdagbok" där jag kommer dokumentera resans gång. Adressen är http://tobbes.webblogg.se/mc/.
Tips på var jag får tag i kåpor och så mottages tacksamt.
Nån som vet hur mycket ett dekalset kostar?
Mr. Dante skrev:2486002Tankdekaler, 1000RR, CBR och Fireblade dekalerna kostar 900:-
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|