MC Doktorn
Guest
Ingen som har en öhlinare skräpande i ett hörn företaget springzz ger mig kalla kårar.
Grattis till den snygga hojen
Jag köpte från http://www.fendereliminators.net/ snabb leverans, men räkna med tullverket
Vad kostade din hållare. Dvs. vad var priset på hemsidan & sedan det Verkliga priset?
Ingen som har slängt på ett sådant här och har bild på det? YOSHIMURA RS5 CARBON TRC EXHAUST
Tack! Rackarns vad snygg det är!!!
Får väl skämmas för att jag letade lite dåligt
Om det funkade förra året och den stått still är mitt tips att däcket fått en ett platt område där den belastats mot marken under förvaringen , hojen ska vara uppställd på depåstöd under vinternHej,
Tog första rundan efter snön, j-vligt skoj men vad har hänt med framhjulet...
Kör och småmyser allt käns bra, dags att blåsa ur motorn från gammalt damm mm...
Nu till problemet, får en välldigt olustig känsla av att framhjulet ej har ordentligt grepp... typ studsar i högre farter...
Väger ca:85-90 kg har "grundat" genom att spänna 2 hack bak o två varv fram samt efter hand ökat kompression samt retur.
Var helt nöjd förra sommaren men vad gör att den nu känns så här? För mycket retur?
Någon som kan förklara förhållandet mellan kompression o retur?
Mvh,
RR_06
Ingen som har slängt på ett sådant här och har bild på det? YOSHIMURA RS5 CARBON TRC EXHAUST
Har för mig att jag läst nånstans angående avagasventilen men hittar inte nu. Hursomhelst så ska jag montera ett GPR slip-on och såg att det satt en sån på mellanröret. Hur gör man med det? Ska man ta bort skiten men vajrar och allt?
om någon ska köpa slip-on kan detta vara ett trevligt alternativ...
det där tar väll bort kat oxå....
Jag satte på ett idag på morgonen. Det var ganska smärtfritt och gick fort. Med min begränsade förståelse för detta tror jag att ett slipon inte tar bort katalysatorn. När man lyfter bort rören (bakom höger fotpinne) ser man ganska tydligt katalysatorn som en "bikaka".
Man blir också glad när man lyfter bort dämparen och känner vikten och jämför med sitt nya karbon!! Det känns som natt och dag
Måste även meddela att det blev premiär igår med uppföljare idag. Fika, räkmacka, hela klabbet!
Ett varningens ord: Det är halt. Det tål att påminnas om. Fick släpp, och jag tycker inte att jag gasade någonting alls.
Jag satte på ett idag på morgonen. Det var ganska smärtfritt och gick fort. Med min begränsade förståelse för detta tror jag att ett slipon inte tar bort katalysatorn. När man lyfter bort rören (bakom höger fotpinne) ser man ganska tydligt katalysatorn som en "bikaka".
Man blir också glad när man lyfter bort dämparen och känner vikten och jämför med sitt nya karbon!! Det känns som natt och dag
Måste även meddela att det blev premiär igår med uppföljare idag. Fika, räkmacka, hela klabbet!
Ett varningens ord: Det är halt. Det tål att påminnas om. Fick släpp, och jag tycker inte att jag gasade någonting alls.
Men man blir ju lite less när man hittar helsystem för 250£
http://cgi.ebay.co.uk/cbr1000rr-rs5-race-can_W0QQitemZ220090600814QQihZ012QQcategoryZ25623QQrdZ1QQcmdZViewItem
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|