Honda CBR 1000/600 RR-Tråden

farty

Prylgalen!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Z1000 -08 Svart som natten!
Det kommer förmodligen att testas en del med Flapper moden i samband med slip-on montering. Kommer att köra den helt orginal i bänk först, sen med flapper mod, sen utan flapper med slip-on och sist en körning med flapper och slip-on så vi vet vad som händer på pappret. Detta är inplanerat till torsdag och ska lägga upp resultatet här sedan.
Men bara ett häftigare insugsljud är ju guld värt...

/Martin

MrsRR

Utan lem
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
En något söndrig BMW
Hej

Undrar om någon vet skillnaden mellan en 06:a och en 07:a 1000 (förutom priset) :) /René

arrow

Ny medlem
Gick med
22 May 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Rostfritt Oval 2990kr
Titan Oval 3990kr

Kolla på: http://www.bikersneed.se/
Dom har dessa Scorpion slip-on. Superbra pris & ljud!
+ att dom har massa annat kul med :tungan

tittat lite på deras sortiment, tyvärr tycker jag att dom hade dyra priser på de saker jag tittat på. ng-racing tycker jag har vettiga priser, dock har dom litet utbud :-(

kan finns någon som har bra tips på något ställe som har bra utbud till honda som även har vettiga priser ?

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
hej! tyvärr ingen honda ägare, längre... Men drömhojen är ju en CBR fireblade typ... sneglar lite på 600...

Lär ju aldrig ha råd o byta upp mig men nån gång ska man väl vinna på lotto

Någon som kan PM:a reg nr för en CBR 600 RR 03-06a?
skulle vilja se vad försäkring kostar på mig.

Lycka till i sommar med era hojar :)

Biohazard

BKK-instruktör
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Nightrod
tittat lite på deras sortiment, tyvärr tycker jag att dom hade dyra priser på de saker jag tittat på. ng-racing tycker jag har vettiga priser, dock har dom litet utbud :-(

kan finns någon som har bra tips på något ställe som har bra utbud till honda som även har vettiga priser ?

Dyra priser?? Jag tycker dom har väldigt konkurrenskraftiga priser. Har handlat mkt där. Men men..
Ska du ha billigare får du nog börja kolla utländska sidor, men då kommer frakten till åxå..

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
mm

har en fråga angående repsol modellen.. tänkte på dom olika klistermärkena som sitter längst ner på de svarta på kåpan. är de något man får sätta dit själv eller sitter dom standard? för har sett en me lite annorlunda sådana märken så tänkte om får hojjen tom där ny.

´//Johan

Mr. Dante

MaChInE hEaD
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Motocompo -82, Z50A Custom -69, Z50A -70, Z50Jz -79
har en fråga angående repsol modellen.. tänkte på dom olika klistermärkena som sitter längst ner på de svarta på kåpan. är de något man får sätta dit själv eller sitter dom standard? för har sett en me lite annorlunda sådana märken så tänkte om får hojjen tom där ny.

´//Johan

Dekalerna kommer i lådan när hojen är ny, men oftast sätter nog Återförsäljaren dit den för att skylta med i butiken.

Josefin_J

Josefin
Gick med
9 Feb 2005
Hoj
CBR 1000RR Repsol -07:a & CBR600F4i-05:a Stuntkittad!
Cbr1000rr

Har en 1000RR -06:a att sälja. Ngn intresserad? Hör av er!

Är grymt nöjd med hojen. Säljs pga att jag vill ha en Repsol. Så, det kommer att bli samma märke och modell även denna säsong!:tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024