Mr. Dante
MaChInE hEaD
Någon som är sugen på ett nytt ! Akrapovic helsystem till 1000RR ?
Jag har ett över... Passar alla årsmodeller !
Klart man blir sugen!
Pris? Byte mot något?
Någon som är sugen på ett nytt ! Akrapovic helsystem till 1000RR ?
Jag har ett över... Passar alla årsmodeller !
Klart man blir sugen!
Pris? Byte mot något?
Det finns kablar från Motrax. Det verkar vara http://www.pmcbike.se/ som är distributör för dessa. Det finns en karta med återförsäljare på sidan så man kan kolla vilket företag som ligger närmast till hands.
Jag har monterat dessa idag på en 04 1000 RR och de passade perfekt. Finns 4 pack också om man har behov för en extra till skylt belysningen också.
Dessa ska passa till 04/05. Före är det någon anna passform och likaså efter om jag har försått det rätt.
/ M
Antar att man inte platsar i detta gänget även att det står CBR 1000 på kåpan
20000:- utpris.. ge mig ett bud.
När det är nytt och du gett 20tkr för det så känns det som att allt man bjuder blir skambud...28662621:a, 2:a .... 3:e...... Inget bud... ?!?
När det är nytt och du gett 20tkr för det så känns det som att allt man bjuder blir skambud...
Mitt bud skulle hamna på för dig "fel" sida av 10kkr, därför är jag tyst..
någon som vet om de går att bygga om bakdelen på cbr 600 f -01 till RR utförander. och vart man kan köpa kåpor å sånt för ombygnationen??
Nu ska kunskapsbanken här på sporthoj utnyttjas.
Min hastighetsmätare, varvräknare samt alla varningslampor (tror jag) slocknade häromdagen. Ljuset bak slocknade samtidigt (ej bromsljuset men positionsljuset), blinkerslampor samt helljuslampor i displayen fungerar men ej neutrallampan. Vad kan detta bero på? Känns som om det borde vara en säkring men någon som kan ha något annat tips?
Går ju naturligtvis på garantin men firmorna har ju stängt fram tills imorgon och man kanske vill åka lite idag..
/Martin
Vad menar du nu ska du bygga om org eller ska du köpa en kuts på tex http://www.grevensmcdelar.com/ ?
björn
Hur går det med Repsol-hondan, har du fått hem den ännu? Jag är mycket avundsjuk, för 07:an har ju snyggare lackering (lackad som i MotoGP förra året) Grattis iallafall till den snyggaste MC:n som Honda har släppt på marknaden någonsin. ( jag vill också ha en 07:a )
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|