Christoffer.L
Ny medlem
ChAoX skrev:mm d gjorde det men e inte riktigt säker just nu.... ska ha en lätt men den ska passa mig osså e bara 160...
okej!
ChAoX skrev:mm d gjorde det men e inte riktigt säker just nu.... ska ha en lätt men den ska passa mig osså e bara 160...
MrMagic skrev:Går det att köra upp till a1 körkort me en mc med begränsad effekt? får man köra på motorvägar med en 125:a? va händer om man skjutsar och är under 18 eller kör för fort utomlands, t.ex i finland?
cRoC skrev:Uppkörningsmc:n ska gå i minst 90km/h, gör den det så är det finemang. Ja man får köra på motorvägar.
Solid snake skrev:Fel fel fel, den ska gå i hundra (100) kanske snubblar in en sväng hos dig imorn o ger dig pengar.![]()
100 på dom tunga och 90 På dom lätta.Solid snake skrev:Fel fel fel, den ska gå i hundra (100) kanske snubblar in en sväng hos dig imorn o ger dig pengar.![]()
cRoC skrev:Uppkörningsmc:n ska gå i minst 90km/h, gör den det så är det finemang. Ja man får köra på motorvägar.
matte@honda skrev:Till alla som e intresserade finn sett Giannelli helsystem till CBR 125 att köpa hos www.Mohlins.se och de kostar 3164 :- eller nåt sånt
matte@honda skrev:Till alla som e intresserade finn sett Giannelli helsystem till CBR 125 att köpa hos www.Mohlins.se och de kostar 3164 :- eller nåt sånt
RaceAgain skrev:vem trimmar och förlorar 5 års garanti?
Powerade skrev:Du förlorar inte garantin sa dom till mig när jag köpte min i fredags på Honda center i Göteborg..![]()
Bullis skrev:jag skulle rekomendera en två taktare okej mina ha skurit 4 gånger i sommras men då ha jag åkt cirka 1500mil EJ Lung körning jag lyckades åka hemmifrån till sollefteå på 35 min det är 7.5 mil å då hade jag en snitt hastighet på 135km\h men kan du inte kan skruva så rekomenderar jag en fyrtaktare=) men då är det inte så stor risk att du åker ifrån en ostrypt nsr 125a![]()
*SoWHS* skrev:Hej, Jag frågar nu er som äger en Honda CBR 125 om det är en bra och prisvärd hoj? Ska snart köpa en 125:a och är riktigt sugen på en CBR 125.
Tack för svar.
Ninjaman skrev:om man skutar och är under 18 så ryker kortet om man blir stoppad
Ninjaman skrev:men Aprilia har mindre hållbarare motorer
Ninjaman skrev:Ja på motorväg får man köra med 125:a, om man skutar och är under 18 så ryker kortet om man blir stoppad
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |