Honda CBR 125 R

*SoWHS*

Guest
marcus_136 skrev:
Vad har du för trim på din moppe om du tycker att den drar mycke?

den drar 0.2 liter milen och det tycker jag är bra.. vill max att det ska dra en 0.4l/mil.
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
kalle_a skrev:
jag kan bekräfta 10sek till 100, det är inge problems. har trimpipa + om bestyckad. Tycker de duger helt klart.

Fast ettans växel suger. 2-4an är skojigast..om du nu ville veta det också :tummenupp

hörredudu glader, hur gick det med nåt litet filmklipp på hojjen så vi får se å höra ljudet i den?? :tomten
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Padde skrev:
Det viktigaste.

:fakta

precis! :tummenupp tycker alla ska som snackar skit om andra hojjar kan lägga ner det dära struntpratet! vad får man ut av det förresten? :3freak eller är dom som håller på snacka sit om cbr:en å alla andra hojjar bara aviss? man börjar ju fundera ibland... :va
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
SkorvKalle skrev:
80 km/h är det om jag inte har helt fel

jässå? jag trodde dom hade bättre lagar i tyskland å så... trodde inte att dom skulle ha lägre hastighetsbegränsning på lätt-mc precis! men men, där ser man.. :tomten
 

*SoWHS*

Guest
*Foxen* skrev:
jässå? jag trodde dom hade bättre lagar i tyskland å så... trodde inte att dom skulle ha lägre hastighetsbegränsning på lätt-mc precis! men men, där ser man.. :tomten

Lägre hastighetsbegränsning? finns det en maxfart för lätt mc nu också?
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
*SoWHS* skrev:
Lägre hastighetsbegränsning? finns det en maxfart för lätt mc nu också?

maxfarten är ju 110km/h men det gäller ju alla fordon i sverige vill säga... dom har väll inte max hastighet 70km/h eller 80km/h i tyskland precis.. eller? :va
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
*Foxen* skrev:
maxfarten är ju 110km/h men det gäller ju alla fordon i sverige vill säga... dom har väll inte max hastighet 70km/h eller 80km/h i tyskland precis.. eller? :va


I Tyskland är lätta motorcyklar strypa till 80 km/h. Dom får inte gå fortare. Men jag tror inte så många där bryr sig om det. Har för mig en skrev det till mig när jag undrade samma sak på ett tyskt forum.
 

*SoWHS*

Guest
*Foxen* skrev:
maxfarten är ju 110km/h men det gäller ju alla fordon i sverige vill säga... dom har väll inte max hastighet 70km/h eller 80km/h i tyskland precis.. eller? :va

Autobahn har ju fri fart på vissa ställen så maxhastigheter är ju absolut inte 80 på vägarna
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
I Tyskland får dom lätta hojjarna bara gå i 80 vad jag vet , precis samma sak som att moppar bara får gå i 30 här i sverige.
 

*SoWHS*

Guest
marcus_136 skrev:
I Tyskland får dom lätta hojjarna bara gå i 80 vad jag vet , precis samma sak som att moppar bara får gå i 30 här i sverige.

Har hört rykten om att en 120km/h gräns ska sättas i sverige nästa år eller nåt. nån annan som hört samma sak?
 

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Ort
gbg
Hoj
r1 -00
nu har jag inte läst tråden men är det inte så att om 125:eek:rna går i 80 så behöver man inte körkort? har jag hört nånstanns, i tyskland alltså.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top