*SoWHS*
Guest
marcus_136 skrev:Vad har du för trim på din moppe om du tycker att den drar mycke?
den drar 0.2 liter milen och det tycker jag är bra.. vill max att det ska dra en 0.4l/mil.
marcus_136 skrev:Vad har du för trim på din moppe om du tycker att den drar mycke?
kalle_a skrev:jag kan bekräfta 10sek till 100, det är inge problems. har trimpipa + om bestyckad. Tycker de duger helt klart.
Fast ettans växel suger. 2-4an är skojigast..om du nu ville veta det också
*SoWHS* skrev:den drar 0.2 liter milen och det tycker jag är bra.. vill max att det ska dra en 0.4l/mil.
*Foxen* skrev:det är en jäkligt körvänlig och trevlig hoj!
spectre skrev:min crm drar 0.6 det tycker inte jag är så farligt.. 6 kr milen .. det är det värt
Padde skrev:Det viktigaste.
*SoWHS* skrev:en fråga bara? det är inget skitsnack nu. bara undrar om detta är sant?
http://www2.blocket.se/view/2891471.htm?l=0&c=1&city=0
70km/h?
Padde skrev:Troligvis importerad från Tyskland.
*Foxen* skrev:får dom bara gå ca 70km/h i tyskland??
SkorvKalle skrev:80 km/h är det om jag inte har helt fel
SkorvKalle skrev:80 km/h är det om jag inte har helt fel
*Foxen* skrev:jässå? jag trodde dom hade bättre lagar i tyskland å så... trodde inte att dom skulle ha lägre hastighetsbegränsning på lätt-mc precis! men men, där ser man..
*SoWHS* skrev:Lägre hastighetsbegränsning? finns det en maxfart för lätt mc nu också?
*Foxen* skrev:maxfarten är ju 110km/h men det gäller ju alla fordon i sverige vill säga... dom har väll inte max hastighet 70km/h eller 80km/h i tyskland precis.. eller?
*Foxen* skrev:maxfarten är ju 110km/h men det gäller ju alla fordon i sverige vill säga... dom har väll inte max hastighet 70km/h eller 80km/h i tyskland precis.. eller?
marcus_136 skrev:I Tyskland får dom lätta hojjarna bara gå i 80 vad jag vet , precis samma sak som att moppar bara får gå i 30 här i sverige.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |