Honda CBR 954RR

Status
Ej öppen för fler svar.

Funker Vogt

Blackbird wannabe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 650 + Yamaha XJ550 *host*
Wheelie84 skrev:
hehe..japp rätt märke..1500 månaden blire typ..avställd nu..ska stå på farsan i vår.

Tjena!

Nu skickade jag på rent djävelskap in just de här uppgifterna att en kille född 84 har en farsa som har en 02a fireblade skenförsäkrad på sin far i borlänge till alla försäkringsbolag jag känner till.

Så nu är det bara att vänta på rättvisan lille pojk!

Edit, tangentsladder. :D
 

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Täby
Hoj
Aprilia
Funker Vogt skrev:
Tjena!

Nu skickade jag på rent djävelskap in just de här uppgifterna att en kille född 84 har en farsa som har en 02a fireblade skenförsäkrad på sin far i borlänge till alla försäkringsbolag jag känner till.

Så nu är det bara att vänta på rättvisan lille pojk!

Edit, tangentsladder. :D


Seriöst :va
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Fucko?

Vad ÄR detta! ännu fler 20 åringar som har köpt något de inte har råd med.

Halva forumet kryllar av moppefuckon. Vilken tur att jag har kört en massa landsvägsbåge så nu skall jag ut och äga på crossbanan! :D :gnissla
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
anja skrev:
onödigt med så fina hojar åt nybörjare.

Hahaha.... Du e bitsk du lilla tjejen :D Men det e kul att läsa! :rofl

Jag tjackade en R1 som nybörjare. Nu e jag BÄST PÅ ALLT!
 
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
The Beast
Wheelie84 skrev:
80 tusen gav jag för den..helt orginal förutom Acrapovic slipon...slipper man köpa sånt..:) yeah ska köpa undertail eller göra en skylthållare eller så..:) om man kan köra? har hjulat lite redan..hehe..men nästa sommar får man lära sig hojen..ta de lite lungt i början...grejerna rör på sig..:) snurbo: japp självklart..honda för hela slanten.. :yoparty
Låter en aning dyrt i mina öron,gav själv ca 90 för min -04 med yoshi :va
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Wheelie84 skrev:
Är fan alltid klagomål på det här forumet..nybörjare på landsvägs hoj..ja..men har kört cross sen jag var 8 år...så du menar att jag ska köpa nå gammalt skrot bara för jag kommer kvadda eller? lovar det inte blir några vurpor.


jag är så jävla trött på såna som dig. såna som tror att dom kan köra sporthoj för att dom har kört cross. såna som köper värstinghojar som förstahoj och skenförsäkrar. och tror att dom inte kommer köra omkull. det är tröttsamt. det är tröttsamt som fan att dra upp killar som varit kaxiga ur diken. du anar inte hur jobbigt det är att ligga bakom nåt jävla fucko, se hur fuckot tabbar sig och kör av. att behöva vara rädd för att det hänt nåt allvarligt, eller kanske tillochmed att fuckot har dött. jag har sluppit sånt i år. det beror inte på att det är färre såna som dig i trafiken, utan på att jag knappt kört nåt på gata i år.

du kommer köra omkull och det kommer göra ont. garanterat.
 
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
The Beast
anja skrev:
jag är så jävla trött på såna som dig. såna som tror att dom kan köra sporthoj för att dom har kört cross. såna som köper värstinghojar som förstahoj och skenförsäkrar. och tror att dom inte kommer köra omkull. det är tröttsamt. det är tröttsamt som fan att dra upp killar som varit kaxiga ur diken. du anar inte hur jobbigt det är att ligga bakom nåt jävla fucko, se hur fuckot tabbar sig och kör av. att behöva vara rädd för att det hänt nåt allvarligt, eller kanske tillochmed att fuckot har dött. jag har sluppit sånt i år. det beror inte på att det är färre såna som dig i trafiken, utan på att jag knappt kört nåt på gata i år.

du kommer köra omkull och det kommer göra ont. garanterat.
Han behöver ju inte köpa gammal hoj bara för han e nybörjare,till
slut e det ju dock huvudet som avgör vad högerhanden ska göra.
Finns ju dock massor med tillfälle att lära sig köra på bana typ SMC,BE
mm mm.
Det jag är emot e ju försäkringen,känns inget vidare o betala 25 lök
för att någon annan ska komma undan.
Ps. Du har väl inte mer än
25 kw i cbr:en Anja :7peta .Ds
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
RoLLER skrev:
Hahaha.... Du e bitsk du lilla tjejen :D Men det e kul att läsa! :rofl

Jag tjackade en R1 som nybörjare. Nu e jag BÄST PÅ ALLT!


Men så har du ju klotat den ...Ja, hur många gånger är det nu?
Det är nästan tillochmen flera gånger än mig tror jag.

Jag sätter en 500 fiktiva pengar på att den unge herren kommer att klota farsans båge nästa säsong. Nån som sätter emot?
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Silwer skrev:
Vi har kanske satsat våra stålar i det bolaget hans farsa har redan:lol

Jo, men det är riktiga pengar. Som vi får efteratt skatter och andra sociala avgifter har dragits från våran lilla bruttolön. Jag pratar om internetbalubas. En 500, vem sätter emot?
 

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Kings Meadow
Hoj
Såld ZX9R
Försäkringsbolagen kommer i framtiden att ge lägre premie till dem som anger någon som skenförsäkrar :tummenupp

JB
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jas-95 skrev:
Försäkringsbolagen kommer i framtiden att ge lägre premie till dem som anger någon som skenförsäkrar :tummenupp

JB

Kommer de att ge en fast prisminskning eller är det procentuellt? Och om det är fast, kommer att man få pengar tillgodo om man anger många?
Jag vet flera polare som "skenar" så jag kommer att bli stenrik med mina skrupler :hihi
 

Wheelie84

No Wheelie no ride
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Borlänge
Hoj
CBR 954RR -02 "Såld" ZX10R blir nog nästa hoj.
Zmurfen skrev:
Han behöver ju inte köpa gammal hoj bara för han e nybörjare,till
slut e det ju dock huvudet som avgör vad högerhanden ska göra.
Finns ju dock massor med tillfälle att lära sig köra på bana typ SMC,BE
mm mm.
Det jag är emot e ju försäkringen,känns inget vidare o betala 25 lök
för att någon annan ska komma undan.
Ps. Du har väl inte mer än
25 kw i cbr:en Anja :7peta .Ds
tnx for the backup..:) nån som förstår en iaf bland det här gnället.
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Tycker man ska köra det man har råd med,men moralsnacket om att man ska börja på en slö 250 tycker jag är fel.
Jag själv började ifjol på en fzr1000 och klotade inte vart dock bara runt 400mil i år har jag åkt 1000mil snart på min r1 som jag köpte i våras och har inte klotat än o kör inte som en kärring heller,så hade jag kört 250 eller nåt första året o r1 i år tror jag inte det varit nån skillnad mer än att det blivit ett stort steg när jag bytte nu vart det ett litet.

Men som sagt man ska köra det man har råd med,måste man skenförsäkra har man fel hoj,tycker bolagen ska ge pengar åt folk som sätter dit skenförsäkrare o alla som gör försäkringsbedrägerier.
själv åkte jag halvförsäkrad fzr ifjol och halvförsäkrad r1 i år men men jag vet ju vad dom väntar om man klotar o det är en risk man får ta för nöjet att köra fin hoj,tror även det hjälper en att köra lite lugnare iallafall mig för jag tänker ofta på det,vågade inte ut på bana förrän sent i höst pga klotnings risken.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top