Första inlägget här på Sporthoj!
Mest troligt så har jag snart införskaffat mig en finfin CBR1000F -91. Det ska bara käftas med näbbar och klor med kärringen först. Kanske inte den mest optimala första-gångs-hojen, men en sporttourer är vad jag vill ha!
Den ser vacker ut och låter helt fantastiskt. Lite blöt i byxan må jag säga! Jag är inte förvånad att det finns en fanclub till en sådan fantastisk MC!
Bra skit, 1000F e en grym cykel för liten slant som skänker mången glädjestund. En tung maskin men mycket bekväm och går som ett lok efter vägen, är inne på nr2 för min del och i höstas genomförde jag SMC:s steg1-utbildning i kurvteknik på bana.
Den kursen gav mig enormt större inblick i hur cykeln ska hanteras och nu har jag väldigt mycke mer kontroll på maskinen
Jag tror att om du tar ut damen på en tur så smälter hon, så vart de för mig iaf för vi provade den i max 5km innan jag stannade och fick "OK" av henne och vi vände tbx
Stilig cykel som är ytterst välbyggd och det finns relativt gott om eftermarknadsdelar till dom oxå, köpte ett avgassystem nu med dubbla kromade pipor på Ebay så nu ska den mullra än bättre
Hoppas vi ser mer av dig här i form av inlägg och bilder