Hallåååå
Systemen ser inte ens nära lika ut så du behöver inte fundera på den senare generationens system
Vad gäller gången så skulle jag ta en flaska startgas och spraya runt olika gummin och se om det blir vartalsökning, om så har du spricka i nåt gummi och drar tjuvluft. Annars tror jag nog synk räcker långt tsm med nya stift
Systemen ser inte ens nära lika ut så du behöver inte fundera på den senare generationens system
Vad gäller gången så skulle jag ta en flaska startgas och spraya runt olika gummin och se om det blir vartalsökning, om så har du spricka i nåt gummi och drar tjuvluft. Annars tror jag nog synk räcker långt tsm med nya stift
Det blev en CBR1000F tillslut för mig!
Vet någon av er hurvida ett 4-1 avgassystem till en SC24 passar till min -88 som är SC21? Det skallrar från ena ljuddämparen så antingen köper jag en ny ljuddämpare eller ett komplett 4-1 för ungefär samma pengar.
Den går lite halvdåligt på tomgången och låga varv. Jag ska synkronisera förgasarna i helgen och byta tändstift till veckan. Vad kan det annars vara? Sprucket insugsgummi?
/Mattias