E.Bulén
Gudomlig sporthojare
Jag hade gärna ställt en svart med grå dekaler brevid min 92a.
Hmm.. så bilderna vi sett kanske kan vara 2012an ändå, men med det extra godiset bortplockat eller ej påsatt?
Bortplockat ute hos en handlare...?
Nä av honda såklart, som en "pre-show bike" men jag bara gissar här ju.
Varför skulle en handlare i Kina få tag på en pre-show bike?
Jag vet att jag låter cynisk men jag har svårt att svälja att Honda´s nya Fireblade skulle dyka upp på det här viset.
Se bara på MotoGP hojen, inte mycket ändrades tills i år, men den går ganska bra?!
Ser ut att stämma bra, men långt ifrån alla uppdateringar syns på bilderna.
Se bara på MotoGP hojen, inte mycket ändrades tills i år, men den går ganska bra?!
Ny fjädring, ny el, uppdaterad motor (block, cylinder, kammar mm), nya super lätta fälgar och några hundra små saker till.. Det gör skillnad även om jag kanske hoppats på en mer radikal förändring.
Men det ser grym ut!
Hell no att det är nya Firebladen! Den kommer troligen presenteras på någon av de kommande stora mc-mässorna i höst! Ryktena har dessutom förr viskat om en ny v4, (har tyvärr ingen källa på detta och för lat för att leta )
(Om det Mot förmodan är så blir jag besviken :S )
Hell no att det är nya Firebladen! Den kommer troligen presenteras på någon av de kommande stora mc-mässorna i höst! Ryktena har dessutom förr viskat om en ny v4, (har tyvärr ingen källa på detta och för lat för att leta )
(Om det Mot förmodan är så blir jag besviken :S )
Va? Vad har det med gatuhojen att göra?
Det känns inte särskillt troligt att de första bilderna skulle dyka upp på detta sätt.
Att 2012 års model plötsligt dyker upp i ett showroom i Hong Kong, utan någon som helst press release från Honda, utan att först ha visats under buller och bång på en mässa. Hur sannolikt känns det?
Det är något som inte stämmer...
Hoppas verkligen att detta är den nya Hondan, då slipper man ju byta hoj igen!
Värre om dom släpper nåt nytt o fräscht..
Du kan vara lugn, Honda är som Volvo: här stressar vi inte fram några fräscha nymodigheter som de ledande konkurrenterna inte...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|