Hej
Liftar tråden med lite tråkigt anledning : har precis skaffat mig en Blackbird igen (min andra) och på premiärturen idag fick jag motorstop strax utanför Trosa. Blackbirden som är så känt för att va en bra hoj dog plötsligt och där stog jag vid vägkanten med en ny inköpt hoj, ganska tråkigt
. Men tur att det finns olika forum så man kan slänga i en råd och förhoppningsvis kan få lite tips och råd. Jag startade hojen i Hölö på eftermiddag utan problem, åkte till Trosa och va där 10 min och sen skulle jag åka men nix, hojen stendöd. Fick lite starthjälp av en trevligt Trosbo men efter 1 mil började hojen hosta lite och sen dog den, kan ju tillägga att varvräknaren och hastighetsmätaren också hade kastad in handduken. Efter lite sökande på nätet kom jag fram till att den kan va ladningsregulator, kan det stämma??
Jag vill förstås åka så snart så möjligt och känner mig väl illa tvungen att lämna in den på MC hörnan för att få ordning . Är det någon som känner igen det här få man gärna reagera. Fick för övrigt skjuts hem av en trevligt mc snubbe, det är ju så trevligt när vi hoj-åkare hjälper varann