vongustaf
gillar vänstersvängar....
Jag klistrade överblivet skinn över klammern... På de i framkant som kan skava mot tanken. Funkade bra med vanligt kontaktlim typ karlssons klister.
Jag klistrade överblivet skinn över klammern... På de i framkant som kan skava mot tanken. Funkade bra med vanligt kontaktlim typ karlssons klister.
Haha! Barnsligt enkelt ju! Behöver inte vara så avancerat alltid, så ska jag göra också.
Tur man har internet, hur faan gjorde folk förr??
kan inte den här jävla våren komma snart..
Har en fråga åt en som kör Blackbird -07. Han undrar om det går att montera 190/50 däck på hans fälg. Original sitter det 180 däck bak.
Tacksam för svar!
sitter 190/55 på min så det går nog utmärkt. har beställt 190/50 som ska på om nån vecka
Har en fråga åt en som kör Blackbird -07. Han undrar om det går att montera 190/50 däck på hans fälg. Original sitter det 180 däck bak.
Tacksam för svar!
Hej,
Efter läst allt jag kan om denna fantastiska hoj så är det dags för mig att skaffa en. Jag har hört att de är köparnas marknad just nu och behöver lite hjälp av er.
Ska åka och kolla på denna hoj (se länk nedan) till helgen och undrar vad ni tycker om priset? Det är en 98:a som rullat ca 3400mil. Som säljaren vill ha 33000kr
http://www.blocket.se/stockholm/Honda_cbr_1100_xx_super_blackbird_40230616.htm?ca=11&w=3
Hade varit väldigt/extremt tacksam om någon mc-kunnig hade kunnat tänka sig att följa med och lyssna på motorn.
Självklart kan vi diskutera någon form av kompensation.
Bästa Hälsningar
Jonas Falk
...undrar vad ni tycker om priset? Det är en 98:a som rullat ca 3400mil. Som säljaren vill ha 33000kr
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|