Så där nu kom folk som KAN igång.
Ok.. Hojen stog nu i 3 dagar utan säkringar.... Från 13,78 har Jag nu 4,5 volt. Så något före säkringarna gör att Jag tappar ström. Ska nu ta ur batteriet och kolla om ström försvinner utan något påkopplat som någon tipsade om.
Nu har jag bytt laddningsregulator och hojen går som den ska. Inga strömtapp inga startproblem utan allt går perfekt. Så allt strul var nog laddningsregulatorns fel. Återkommer i frågan om något ändras.
Tjena,
om några veckor är jag en BB-ägare. Jag har läst på en del på nätet om modellen men några frågor kvarstår.
Skulle ni akta er för att köpa en importhoj? Vad ska man kika lite extra på, på en som är importerad?
Hur är körställningen för en kille som är ca 178 cm?
Skulle ni gå på nyare modell snarare än färre mil?
Tack för all eventuell hjälp, hoppas vi ses på vägarna snart!
Köpte en Blackbird igår och hej vad det går
Något annat jag bör tänka på att kolla när jag ändå är i farten?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |