Castrol
Här ska det säkert stå något roligt...
Halloj Blackbird ägare! Har en flång ny framlykta liggandes om någon behöver en. Skicka PM om det är intressant.
Tja! Jag har precis köpt en blackbird och några frågor har uppkommit Dels vet jag att en del byter fotpinnar för att få ner dom en liten bit.. Jag är ganska lång så jag undrar vilka fotpinnar man brukar byta till? Vilken olja brukar ni köra på? Och till sist så undrar jag om ni har nå tips på tygväskor som passar bra på den? Jag vill ha tyg för att jag vill inte ha något fäste kvar när jag plockar av dom. Jag hoppas nån har nå tips, ha en trevlig helg med hojåka
Blir stt byta ner sig i så fallHar sett en del som har fotpinnar som hamnar lite lägre bara typ 2 cm som har samma fästpunkt så de var sånna jag tänkte på.. Problemet med dom fasta är att man får en ful ram som jag inte vill ha kommer bara ha dom på två gånger i månaden när jag åker till och från jobbet i sthlm så jag hade gärna sluppit skruva loss en ram när man kommer fram :/ de blev en förgasare, hade egentligen velat ha en med nya mätarna men då hade jag missat en månad hojåkande så då fick de bli en förgasare, kanske byter upp mig till en nyare nästa sommar
Blir stt byta ner sig i så fall
Jag har massa bb förgasardelar om du saknar nåt .
Trimmtopp kammar mm mm
Hej, gratulerar till ett bra köp. Vad är det för årsmodell du köpt?
Jag kan bara svara på frågan om olja, jag kör på Biltemas fullsyntet i min BB.
Har problem Mitt bromsljus fungerar ej när jag använder bromshandtaget däremot fungerar det med fotbromsen. Har kollat microbrytaren vid handtaget men kan inte se något fel Ska det vara ström på sladdarna som går till microbrytaren? Tips på vad man kan göra Det fungerade i september när jag satt in cykel (irriterande)
Jag har forgarande en Coxportad plastad förgasartopp stående till ingen nytta .
M
Kanon att du mätte, tack.Den är kapad, verkar sakna typ en dec.
Återkommer med recension så fort de sitter påStyr höjdare låter inte så dumt, men hur funkar de där ???
+ hur mycket gaffeluppstick har du nu över styerfästet ?
Min tippar in i lågfartskurvor, vet inte om det är däcken eller sänkt framända..
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|