ericss0n
Ny medlem
Nicco har kört min och vet att det går mer än 90Lundgren skrev:2548046Hans drog jämt med min i toppfart
![]()
Nicco har kört min och vet att det går mer än 90Lundgren skrev:2548046Hans drog jämt med min i toppfart
![]()
haha i helvete heller =P Du är medveten om att den är i princip lika stor som en RS, NSR osv förutom att den är mycket smalare, mindre tank & smalare däck. Sitthöjd osv är ungefär samma? förresten har TZR 110 bakdäck och det är ju nästan samma men ingen som hackar på den? förstår inte att ni orkar.lasse kongo skrev:2550745provsatt en cbr i helsingborg i dag passade riktigt dåligt nästan så knäna tog i styret
Grappy skrev:2550964haha i helvete heller =P Du är medveten om att den är i princip lika stor som en RS, NSR osv förutom att den är mycket smalare, mindre tank & smalare däck. Sitthöjd osv är ungefär samma? förresten har TZR 110 bakdäck och det är ju nästan samma men ingen som hackar på den? förstår inte att ni orkar.
Med risk för att få halva 125-delen efter mig![]()
Jag håller med dig. Tycker helt klart att det är en bra hoj. Men inget för mig, enda jag säger.Grappy skrev:2550964haha i helvete heller =P Du är medveten om att den är i princip lika stor som en RS, NSR osv förutom att den är mycket smalare, mindre tank & smalare däck. Sitthöjd osv är ungefär samma? förresten har TZR 110 bakdäck och det är ju nästan samma men ingen som hackar på den? förstår inte att ni orkar.
Med risk för att få halva 125-delen efter mig![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |