Honda CBR125R 2007

>Hanning<

Mr Hanning
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Yamaha R1 -99
:4skrika allså allvarligt talat varför måste honda bygga den som om den vore en liten jävla moppe....:huvet hade dom haft typ samma däck som nsren och gjort den lite bredare och fetare så hade den ju vare skit frän..sen byta motor då förstås

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
>Hanning< skrev:
2541982 :4skrika allså allvarligt talat varför måste honda bygga den som om den vore en liten jävla moppe....:huvet hade dom haft typ samma däck som nsren och gjort den lite bredare och fetare så hade den ju vare skit frän..sen byta motor då förstås
Hade de gjort den större hade inte motorn orkat med :fakta

De har helt enkelt gjort en budgethoj som håller en längre tid.

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Motorn är inte så klen som alla säger.

Klart mycket piggare än vad jag förväntat mig iaf :)

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Nicco skrev:
2542104 Motorn är inte så klen som alla säger.

Klart mycket piggare än vad jag förväntat mig iaf :)
jag testade en polares innan sommarn och jag kan säga att jag ahde dragit den i accet med min halvtrimmade moppe. den toppade cirka 100-110

gileraaa

To start press any key, where´s the any?
Gick med
6 Jul 2006
Hoj
har en vild ktm som jag har fått äran att tämja
>Hanning< skrev:
2541982 :4skrika allså allvarligt talat varför måste honda bygga den som om den vore en liten jävla moppe....:huvet hade dom haft typ samma däck som nsren och gjort den lite bredare och fetare så hade den ju vare skit frän..sen byta motor då förstås
tror dom kommer ändra utsendet om den säljer dåligt annars så blir det nog inte någon förändring.
lundgren menade nog lika dant?

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
det är ingen hit helt enkelt.. ? aldrig kört någon så jag vet ju inte hur dom är.. men jag har provsuttit osv.. och jag är alldeles för stor för en :p .. är ju 193 så :p

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
kieL skrev:
2542553 det är ingen hit helt enkelt.. ? aldrig kört någon så jag vet ju inte hur dom är.. men jag har provsuttit osv.. och jag är alldeles för stor för en :p .. är ju 193 så :p
Det finns ju inget som är dåligt med den? Den har sålts i duktig många exemplar ska jag lova dig ;)

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
jo det kan jag ju förvisso hålla med om. men bland oss 16-18 åriga killar som sitter är o jäser så är det en stor andel som inte gillar cbr, så även jag. pga att det inte är en hoj som attraherar en, mkt pågrund utav utseende/motor

många cbr har ju sålts som pendlingshojar/körskole hojar osv?

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
Gondala skrev:
2542715 Det finns ju inget som är dåligt med den? Den har sålts i duktig många exemplar ska jag lova dig ;)

va är bra på den? kan köpa att den är billig men jag kör för att det är kul:tummenupp

dåligt= liten,ful,slö,blir dragen av moppar...

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
kieL skrev:
2542765 jo det kan jag ju förvisso hålla med om. men bland oss 16-18 åriga killar som sitter är o jäser så är det en stor andel som inte gillar cbr, så även jag. pga att det inte är en hoj som attraherar en, mkt pågrund utav utseende/motor

många cbr har ju sålts som pendlingshojar/körskole hojar osv?
tror inte att det är många körskolor som har dem, de använder väl xr/xt

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
-Rosen- skrev:
2542999 tror inte att det är många körskolor som har dem, de använder väl xr/xt

min polares gjorde han kom inte äns upp i 90 vid bromstestet fast dom flyttade konen så långt bort det gick:D

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
lasse kongo skrev:
2542982 va är bra på den? kan köpa att den är billig men jag kör för att det är kul:tummenupp

dåligt= liten,ful,slö,blir dragen av moppar...

Det är bara folket på sporthoj som är så skeptiska. Kan garantera att det säljs fler nya CBR än RS eller MITO etc. Så är övertygad att fördelarna överväger nackdelarna och att det i helhet är en BRA hoj ;) Annars hade ingen köpt den, det vet du så sluta spela dum :tungan

-Rosen- skrev:
2542999 tror inte att det är många körskolor som har dem, de använder väl xr/xt

Stämmer

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Gondala skrev:
2547374 Det är bara folket på sporthoj som är så skeptiska. Kan garantera att det säljs fler nya CBR än RS eller MITO etc. Så är övertygad att fördelarna överväger nackdelarna och att det i helhet är en BRA hoj ;) Annars hade ingen köpt den, det vet du så sluta spela dum :tungan

Stämmer
Nej cbr tycker jag har blivit en "hit" för den verkar sälja rätt friskt. Men det är klart att ni med en Aprilia RS eller NSR tycker den är skit för att den är liten och inte går fullt så fort. Men att den är liten är ju oftast ett problem för de lite längre personerna.

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
Lundgren skrev:
2547594 Nej cbr tycker jag har blivit en "hit" för den verkar sälja rätt friskt. Men det är klart att ni med en Aprilia RS eller NSR tycker den är skit för att den är liten och inte går fullt så fort. Men att den är liten är ju oftast ett problem för de lite längre personerna.

min polares gjorde han kom inte äns upp i 90 vid bromstestet fast dom flyttade konen så långt bort det gick

behöver jag säga mer??

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
lasse kongo skrev:
2547964 min polares gjorde han kom inte äns upp i 90 vid bromstestet fast dom flyttade konen så långt bort det gick

behöver jag säga mer??
Min kompis hade också en CBR. Hans gjorde 130 ;)

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Min kompis har en kompis vars bror har en fågel som viskade i mitt öra att det finns en film med en CBR125 som gör 160 :O

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...