honda cbr125R

gileraaa

To start press any key, where´s the any?
Gick med
6 Jul 2006
Hoj
har en vild ktm som jag har fått äran att tämja
Bärgren skrev:
2307377 Ja, står det på Bajk.se recencioner så måste det vara så. :rolleyes:

:7peta
du är helt efterbliven :fatta!
bike har gjort ett 125cc test och APRILIA RS 125 var en av de sämre blev piskad av cbr i acc :mad:
detta med strypningsats ostrypt så är aprilia rs definitivt snabbast :banana

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
gileraaa skrev:
2308068 du är helt efterbliven :fatta!
bike har gjort ett 125cc test och APRILIA RS 125 var en av de sämre blev piskad av cbr i acc :mad:

Ok..! Så bara för det stog i Bajk så är det sant, när alla som kör säger att det inte är så..?! :3freak

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
gileraaa skrev:

Seriöst, försvinn härifrån och gör hela sVerige en tjänst genom att dra ut internetkabeln! Usch och Tvi.

gileraaa

Gick med
6 Jul 2006
Hoj
HannesH skrev:
2308079 Ok..! Så bara för det stog i Bajk så är det sant, när alla som kör säger att det inte är så..?! :3freak
dom har gjort ett test med riktiga människor inte några moppe fuckors :mad:
strypningsatsen är väldigt dålig på aprilia rs om man köper från tyskland kan det vara bättre!
eller kanske dom har olika strypningstatser på olika ställen i sverige vad vet jag :confused:

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
gileraaa skrev:

Make that two

Ja, gulligt av Bajk att göra en recension. När var den ifrån? Testade de alla strypkit som finns på marknaden? Är du på riktigt?

gileraaa skrev:
2308084 dom har gjort ett test med riktiga människor inte några moppe fuckors :mad:
strypningsatsen är väldigt dålig på aprilia rs om man köper från tyskland kan det vara bättre!
eller kanske dom har olika strypningstatser på olika ställen i sverige vad vet jag :confused:

Uppenbarligen minde än genomsnittet. :7peta

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
gileraaa skrev:
2308084 dom har gjort ett test med riktiga människor inte några moppe fuckors :mad:

ja, de kanske är så att alla i Sverige har fått tag i Tyska RS och Bike fick tag i en svensk med extrem strypning... :3freak

Eller så kan det kanske vara så att de flesta har vanliga 11Kw strypningar och "proffsen" på Bike var smarta nog att sticka till Tyskland och köpa den billigaste RS'en de hittade, och oj, de råkade visst stå nått om 8Kw i papprena, men det var nog inget viktigt.. :confused: :7peta

Bärgren skrev:
2308172
Uppenbarligen minde än genomsnittet. :7peta

:fakta

gileraaa

Gick med
6 Jul 2006
Hoj
HannesH skrev:
2308188 ja, de kanske är så att alla i Sverige har fått tag i Tyska RS och Bike fick tag i en svensk med extrem strypning... :3freak

Eller så kan det kanske vara så att de flesta har vanliga 11Kw strypningar och "proffsen" på Bike var smarta nog att sticka till Tyskland och köpa den billigaste RS'en de hittade, och oj, de råkade visst stå nått om 8Kw i papprena, men det var nog inget viktigt.. :confused: :7peta

:fakta
asså bike är sveriges största mc tidning :hihi
aprilian var svensksåld :mad:
trackarsera bike bara för moppeforumet är helt fuckt up :mad:
bike i sig är mycket mer seriöst en sporthoj!
sporthoj är bara ett vanligt forum och det är ganska mycket moppefuck här också faktiskt :3freak

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
gileraaa skrev:
2308223 asså bike är sveriges största mc tidning :hihi
sporthoj är bara ett vanligt forum och det är ganska mycket moppefuck här också faktiskt :3freak
Förstår ni dåligt? Kan ni inte svenska?

_Kim_ sa klart och tydligt att han inte ville ha ert jävla skitsnack i hans tråd. Gör som han säger istället.

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
gileraaa skrev:
2308223 asså bike är sveriges största mc tidning :hihi

mm, jag vet en som drar ner statistiken ganska hårt.. :3freak :4skrika :rofl

Thaihoran

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
18 Stulna o en Söndertrimmad cbr repsol look
om ditt cbr köp

_kim_ skrev:
2303296 hej hej !!

jag ska köpa en lätt mc om ca två månader då jag blir 16 år. jag funderar på en honda cbr125R, och jag skulle vilja veta lite om den t.ex. hur fort den går strypt/avstrypt ? hållbarhet och hur den är att köra. kommer säkert på nått mer sen.

//kim :yoparty

Jag hade nsr o köpte Cbr 125 förra året.. hastigheten ligger i vanliga fall 110-120.. men ligger du strömlinjeformat så går de.. ja har toppat min i 138 utan trim.. o detta är uppmät me gps. men förövrigt känns cbr väldigt liten.. smal o klen.. den e kul o lätt körd men behöver me kräm i motorn.. för nåra mer än de 13hk får du inte ut.. skulle råda dig att köpa nyare nsr typ 98-01..

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250
Vilken hoj du ska köpa beror på dina behov men om JAG skulle köpa ny så skulle det vara CBR...CBR e delvis tillverkade i Thailand så dom e billigare + att 4t håller bättre än 2t och bättre botten vrid... Men det är bara min åsikt köp vad du gillar å skit i va andra tycker..

Last edited:

StröMmarN

En Stolt Aprilia ägare :)
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
Aprilia Rs 125 04:a,Cagiva Wmx 250, Yamaha Beluga 85cc (15hk), 14e Minimoto
gileraaa skrev:

bara undrar, ge mig 1 skäl varför man skall köra strypt??

>Hanning<

Mr Hanning
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Yamaha R1 -99
gileraaa skrev:
2303651 cbr tycker jag du ska köpa den accar bättre en aprilia rs som är strypt (strypt går aprilian väldigt dåligt accet är 0-100 på nästan 20 sek asså det är fan otroligt dåligt vem kör strypt när den är så seg??)
cbr=helt godkänd hoj med BRA PRESTANDA OM MAN KÖR LAGLIGT! :)

de tar då fan inte 20 sekunder 0-100 med en strypt rs tror inte en cbr hänger med alls då

Thaihoran

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
18 Stulna o en Söndertrimmad cbr repsol look
_kim_ skrev:
2303296 hej hej !!

jag ska köpa en lätt mc om ca två månader då jag blir 16 år. jag funderar på en honda cbr125R, och jag skulle vilja veta lite om den t.ex. hur fort den går strypt/avstrypt ? hållbarhet och hur den är att köra. kommer säkert på nått mer sen.

//kim :yoparty

på cbr125 finns de inga strypningar. får nöja dig me de 13Hk... men den väger 115kg o ja har toppat min i 138 o de ger en strypt nsr me o aprila oxå.så.. o den låter skönare än ettriga twi taktare.. men om du vill ha fart så e Rs125 eller Nsr... o cbren e en budget hoj så den e billig o håller inte så jätte mkt..

PEPPO!

Soon to be a man
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Aprilia RS125 Tuono -04
Min fullt strypta rs gjorde 0-100 på 12 sekunder.. och då kunde jag inte ens komma iväg snabbt.

Bike = sämst på 125:eek:r.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...