Tror du missuppfatta mig lite. Undrade om tex hjulen från Yamaha/Suzuki, Kawwa mm passa på Hondan utan större beskymmer.Tjena,
Har själv bytt till Svarta Excel fälgar 19" & 21"+ röda Talon nav till min 08:a. har haft dessa på min 06 & 07. Fungerar perfekt. Kolla med Forsells motor så hjälper de dig. Jag köpte mina av dem.
Verkar vara en ganska jobbig process bara för att strypa den.. Någon aning om varför?
Den passar rakt av, vad jag vet... Föjer ju med crossljuddämpare till crosskittet och det är samma som till X:en vad jag kan se. Låter som satan, så ska du köra gata med den rekommenderar jag att leta upp nått lite tystare. Gör stor skillnad på effekten dock
Har en Crf 450 -05 som är SJUKT svårstartad!!
Ny kolv sitter i..
Nyställda ventiler..
Nybytt munstycke enligt rek..
Nytt stift..
Nån som har fler tips man kan kika på?
Mvh Micke
Hittade en Prox kolvsats inkl kolvbult, ringar och knaster för 1549:- på blomsmx.com, är det ett bra köp? Eller ska man hellre köpa Hondas orginalkolv? Lär ju kosta bra mkt kan jag tänka mig...
Visst är det så att -04:ans kolv passar i -03:an och att man får lite bättre komp om man köper en sådan istället? Har för mig att jag har läst det nånstans.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|