Hade du räknat med att det bara var att sätta på? Du måste ju självklart göra en bromsadapter till frambromsen. Och distanser är ju inget farligt att göra. Är ju bara att svarva till.hahah, verkar bli lite kneppigt me dehär fälgarna, väldigt mycket som måste bytas eller modifieras...
Dessutom tycker min far att det blir för farligt och för ostabilt med "hemmagjorda" distanser och axlar. Så får se om jag hamnar att spara och köpa spolfälgar. Om nån vet vad dessa fälgar är eller på vad de sitter original kan ni svara här i tråden. Inte alls säker på att de är rs.
En liten bild.
![]()
Nej såklart att jag visste att de inte bara var bolt-on men eftersom att bakskivan är 3mm tjockare än original så tänkte jag använda original men han tycker att de blir för ostadigt. Sen tycker han att gaffelbenen kmr för nära marken.
Om du lyckas med det så har du gjort nått otroligt![]()
Tänk efter själv, hur skulle det gå till?? =)
Och om din far tvivlar på egensvarvade axlar så byt ut lagren i hjulen i ställetMycket bättre!
Tycker förövrigt att det ser bra ut med de där fälgarna, du verkar ju ha mkt tid att pyssla med hojen eftersom du uppdaterar din projekttråd ganska frekvent... *host* Lundgren/Tapper *slemharkel*![]()
Så med den här takten så är bygget snart i land =)
Det Ser skit bra utVar köpte du deppipe-röret?
Det Ser skit bra utVar köpte du deppipe-röret?
ska du sälja fälgarna ? jag behöver ett par till min cross![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |