Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
Är det som på 04-06 så är det där luftburken.Joo det är där någonstans,
http://www.motorcycle-usa.com/Photos/2008-KTM-125SX.jpg
Den kåpan där det står 125 sx
Är det som på 04-06 så är det där luftburken.Joo det är där någonstans,
http://www.motorcycle-usa.com/Photos/2008-KTM-125SX.jpg
Den kåpan där det står 125 sx
Ja det blir ju lätt att sätta på en tank till en deltabox ram på en med "mittstolpe".köp en crf-tank billigt på ebay och tryck dit samt gör som tidigare talare skrev; smala av limpan i bakkanten. När du ändå är på gång med limpan så kan du köpa en crf-sadel också... Kostar itne många kronor på ebay
Men ja, det ser bra ut!
Jag tycker det är sjukt mycket fulare utan bälgarna. Möjligtvis att man gör ett par skydd i plast. Jag körde själv utan bälgar förra året och dämparna är alldeles för klena för att det skall fungera. Då behöver man allt uppdatera dem med.Snälla ta bort gaffelskydden också Ser så klumpigt ut med plast/gummi
Joo har fått höra en del skit om tanken men som Lundgren säger så blir det mycket jobb, sadeln skall kortas av och göras lägre, crf kylarvingarna skall få smaka på glasfiber. Borde få en del delar inom några veckor också.
Vad är det som är så konstigt?HAHA wtf?
ser RIKTIGT bra ut annars!
Himmel behöver ta en läskurs.Vad är det som är så konstigt?
Jag antar att han menar att han skall skära bort en del sadelskum för att den skall bli plattare, speciellt vid bakskärmen så man får ett mer crosstuk på den. Eller har jag fattat det fel?
Skaffa bälgar i tyg (neopren?). Har det på Xr'n och det ser riktigt bra ut!Jag tycker det är sjukt mycket fulare utan bälgarna. Möjligtvis att man gör ett par skydd i plast. Jag körde själv utan bälgar förra året och dämparna är alldeles för klena för att det skall fungera. Då behöver man allt uppdatera dem med.
Förövrigt kommer denna crm helt klart bli snygg. Du blir nog fan klar före mig med så.
Skaffa bälgar i tyg (neopren?). Har det på Xr'n och det ser riktigt bra ut!
Himmel behöver ta en läskurs.
Lägre är inte längre.
Har ju redan USD så mig spelar det ingen roll.Skaffa bälgar i tyg (neopren?). Har det på Xr'n och det ser riktigt bra ut!
Det är snyggt på usd medHar ju redan USD så mig spelar det ingen roll.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|