Poffer skrev:
Jag har väl kommit ett par meter på tvåan, men jag är ingen Whelie kung direkt. Har inte tränat på det så mycket heller, vill helst ha en lite "mindre värdefull" hoj att göra det med =P Att gå på framhjulet har jag gjort ett par ggr. Men med mina nya däck e det lite svårare, dom är väldigt grova. Men det går att göra ganska fina stoppies med den. Man kan köpa kåpor o dekaler till den på alla Honda återförsäljare. Hade faktiskt ingen aning om att dom passade på en crm. Däremot har jag varit nyfiken på om en Honda CR 125 krök passar på en crm. Det hade vart jävligt kul o veta! Lacka det funkar ju alltid....om du nu vill ha dom svarta..... gå in på: http://hem.passagen.se/crm125r/ (en kompis crm sida, han håller på med en ny, men denna sida är mycket bra! http://hem.passagen.se/sydbrink/rolf/crm.html (här finns lite mer info om CRM´en Hoppas du också blir en i CRM klubben
P.S Frambromsen har en 240 mm skiva, och ett Grimeca dubbelkolvsok
Bra sidor...
Jo, jag är starkt sugen på att byta till en CRM, jag hade inget att göra här för någon timme sedan så jag tänkte kolla om det finns kåpor som passar till CRM'en som man kunde ta från en cross eller om man kunde fixa till nått pul, om jag skulle ta från dom nyare årsmodellerna av CR men sen så klickade jag till på en -93 års och då såg det ut att vara likadana eftersom dom inte har den där ramen, sen så klickade jag på en
-91 års och såg att det passade precis med fästerna och så kom jag juh på att det är -91 års på CRM'en också, så det var juh kul!
Och det där med CR kröken har jag också tänkt på en bra stund och tänkte så att CRM' kröken går under under själva burken på bakdämparen du vet den där böjen till slutburken och så ser krökarna likadana ut, jag älskar kröken på CRM'en den ser så grym ut, precis som på en cross,
du menar att man kunde köpa plast delar på honda.se typ? sen så kanske man kan stoppa dit andra gaffel skydd istället för gummibälgar sen så såg jag att "Atlas" på forumet hade köpt en bakstänka från en KTM som var skitsnygg!! som kanske går att trycka på också. Hur låter CRM'en ungefär?
- Joker....