Honda CRM?

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Joker skrev:
Mc varuhuset har jag vart.. :D försök at knäck en gasgas, har du kört den, den går bra va? :D hur fan har han råd...?

Vet du om effektsystemet är kromat eller svart...skulle vart kul och vetat... :D

Nää, fan nu måste jag handla en CRM med mums bitar... :D

japp, jag har kört den o den går som ***. Men när vi tog ett acc test på en grusväg drog jag han :D Kan ju bero på hans däck...men det intalar jag mig att det inte är! Min går helt enkelt bättre haha :p Han hade en Bultaco Astro, sålde den sommarjobbade två somrar och fick pengar av sina föräldrar :rolleyes: Klart du ska! Kolla på denna länken för att se hur ett arrow system ser ut! http://www.arrow.it/eng/produzione/prod.asp?id=574

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Poffer skrev:
japp, jag har kört den o den går som ***. Men när vi tog ett acc test på en grusväg drog jag han :D Kan ju bero på hans däck...men det intalar jag mig att det inte är! Min går helt enkelt bättre haha :p Han hade en Bultaco Astro, sålde den sommarjobbade två somrar och fick pengar av sina föräldrar :rolleyes: Klart du ska! Kolla på denna länken för att se hur ett arrow system ser ut! http://www.arrow.it/eng/produzione/prod.asp?id=574

Det är väl såklart att CRM'en är bättre.. :D jag kollade på arrow och det ser inte lika ut som orginalet alltså orinalet går liksom som ett cross system, kanske kan fixa bild om du inte förstår vad jag, menar! :tummenupp

EDIT: Jag tror att det stog att man kunde köpa den ovala cross systemet. Vilken ska man ta och var är det för skilnad på dom som står med?

Last edited:

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Joker skrev:
Det är väl såklart att CRM'en är bättre.. :D jag kollade på arrow och det ser inte lika ut som orginalet alltså orinalet går liksom som ett cross system, kanske kan fixa bild om du inte förstår vad jag, menar! :tummenupp

EDIT: Jag tror att det stog att man kunde köpa den ovala cross systemet. Vilken ska man ta och var är det för skilnad på dom som står med?

Du menar att crossystemets krök böjer sig likadant som ett crm orginal?? Fixa bild om du kan :D

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Poffer skrev:
Du menar att crossystemets krök böjer sig likadant som ett crm orginal?? Fixa bild om du kan :D

Ja det är precis vad jag menar, men kan man köpa det då??
Jag kan bara fixa bild på CRM'en om du inte förstog vad jag menade med böjen.

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Joker skrev:
Ja det är precis vad jag menar, men kan man köpa det då??
Jag kan bara fixa bild på CRM'en om du inte förstog vad jag menade med böjen.

jag tror jag förstår hur du menar.....om man kan köpa en CR krök? Det vet jag inte riktigt men det måste väl gå....

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Poffer skrev:
jag tror jag förstår hur du menar.....om man kan köpa en CR krök? Det vet jag inte riktigt men det måste väl gå....

Ja, kanske.

Men om det står 89/98 så borde juh böjen finnas med annars så passar inte systemet.

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Joker skrev:
Ja, kanske.

Men om det står 89/98 så borde juh böjen finnas med annars så passar inte systemet.

Snackar du om arrow kröken nu?? Den e ju gjord för crm! :D Så den ska väl passa! :tummenupp

Last edited:

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Poffer skrev:
Snackar du om arrow kröken nu?? Den e ju gjord för crm! :D Så den ska väl passa! :tummenupp

Ja, men kolla nu så ser du vad jag menar men det ser inte lika ut.. :D

Det som är rött är det jag menade... :rolleyes:

Och jag snackar om CRM kröken ja...så kolla nu på arrow och orginalet så ser du skilnad.. :D

Bifogat

• crm125-99-10.jpg 2.jpg
    crm125-99-10.jpg 2.jpg
    25.9 KB · Visningar: 99

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Joker skrev:
Ja, men kolla nu så ser du vad jag menar men det ser inte lika ut.. :D

Det som är rött är det jag menade... :rolleyes:

Avgassystemet på bilden (på arrows hemsida) är säkert ett moppe system eller ngt. För det ser ju som du säger itne ut att kunna passa på crm. Men det finns ju arrow system som gör det.
Dom här kan ta in Systemet http://www.oljedepan.se/ butiken ligger två mil från mig :tummenupp

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Poffer skrev:
Avgassystemet på bilden (på arrows hemsida) är säkert ett moppe system eller ngt. För det ser ju som du säger itne ut att kunna passa på crm. Men det finns ju arrow system som gör det.
Dom här kan ta in Systemet http://www.oljedepan.se/ butiken ligger två mil från mig :tummenupp

Jo, men du förstår nu va?
Att orginalet böjer sig och arrow går rakt upp istället.
men det står ju till för 89/98 Honda crm det dom visar är kanske till moppe eller något som bara visar hur det kan se ut. Men det finns säkert där också.

Men nu till det du sa, vet du säkert att det finns till crm där ( kan tillägga att jag såg det systemet som fanns på andra sidan också, alltså samma bild på systemet ), du bodde inte långt bort från det heller... :tummenupp

Men nu är det kanske lägg dags, sov gott och dröm sött... :D
Men vi snackar mer i morgon... :tummenupp

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Joker skrev:
Jo, men du förstår nu va?
Att orginalet böjer sig och arrow går rakt upp istället.
men det står ju till för 89/98 Honda crm det dom visar är kanske till moppe eller något som bara visar hur det kan se ut. Men det finns säkert där också.

Men nu till det du sa, vet du säkert att det finns till crm där ( kan tillägga att jag såg det systemet som fanns på andra sidan också, alltså samma bild på systemet ), du bodde inte långt bort från det heller... :tummenupp

Men nu är det kanske lägg dags, sov gott och dröm sött... :D
Men vi snackar mer i morgon... :tummenupp

Precis så är det! :fakta Om du kollar lite på deras sida så står det att dom tar in till CRM :D Jag har majlat dom o frågat om man kan få bilder. Det stod pris oxå 2900 kr! Myche pengar det!! Jag känner oxå att jag behöver sova nu =) Godnatt!! :tummenupp

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Poffer skrev:
Precis så är det! :fakta Om du kollar lite på deras sida så står det att dom tar in till CRM :D Jag har majlat dom o frågat om man kan få bilder. Det stod pris oxå 2900 kr! Myche pengar det!! Jag känner oxå att jag behöver sova nu =) Godnatt!! :tummenupp

Det fixade vi bra... :tummenupp
Jo, det kostar men det är sånna smällar vi får ta.. :D

Last edited:

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Joker skrev:
Det fixade vi bra... :tummenupp
Jo, det kostar men det är sånna smällar vi får ta.. :D

japp :D Frågan e om man vill lägga ut det på en hoj man ska sälja inom två år?? =P

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Poffer skrev:
japp :D Frågan e om man vill lägga ut det på en hoj man ska sälja inom två år?? =P

Ja, vafan man lever juh bara en gång... :D :tummenupp

Du ska ha så jävla mycket tack för all hjälp!! :tummenupp
Du skulle bara veta hur glad jag är... :fakta

Tack ännu en gång, Poffer.. :tummenupp :tummenupp

Fan alltså, :tummenupp

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Joker skrev:
Ja, vafan man lever juh bara en gång... :D :tummenupp

Du ska ha så jävla mycket tack för all hjälp!! :tummenupp
Du skulle bara veta hur glad jag är... :fakta

Tack ännu en gång, Poffer.. :tummenupp :tummenupp

Fan alltså, :tummenupp

haha, ingen fara! :D Hoppas bara du väljer CRM nu oxå då!! Så blir allt nog bra sen ska du se!! :tummenupp

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Poffer skrev:
haha, ingen fara! :D Hoppas bara du väljer CRM nu oxå då!! Så blir allt nog bra sen ska du se!! :tummenupp

Det är lungt att jag gör, :tummenupp
Nu så loggar jag ur och går o lägger mig, :rolleyes:

Godnatt!! :hej

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
crm toppar 135-140 har varit uppe i 150 ingen höjdare då kändes de som chassit inte ville vara med den slingrade sig lite lätt

Fyxim

Medlem
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki RGV250
effektsystem

Jag har gjort lite efter forskningar om att sätta på en CR krök.
Kolla in "The jollymoto project" under opublicerat/Trimm på min ftp.
ftp://crm125:crm125@northwind.myftp.org

Hittils har jag bara bilder och diagram där. Om man kollar på effekthöjningen från orginalet på en CR hoj till Jolly så kan man tänka sig vad det är från CRM:en till Jolly, speciellt om man har 180cc :D . Jag väntar på ritningar från Jolly Moto så ni får vänta ett tag till för att vara säkra.

Om någon är intresserad över att hjälpa mig med min sida (www.crm125.tk) så är det bara kontakta mig, jag behöver all hjälp jag kan få.

Hoppas ni har ett bra sommarlov Poffer och Joker :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning