Bruce 929 skrev:Ska byta upp mig till en 954.
billigast var Folksam med 1029:- i månaden trafikförsäkrad...
hörde även med hel/hel bland alla bolagen och då varierade det mellan 45k-202k
swejen skrev:Kan du ställa av den då eller är det årsvis?
håkan skrev:Det fina med den där märkesförsäkringen är att jag (i form av honda märkesklubb, VTRKlubben) anordnar en bandag så gäller den för *alla* som har den här märkesförsäkringen. Bra va?
Pågår diskussion även om detta på www.vtr.nu ... hur många vill ha en bandag där IF's märkesförsäkring gäller?
//håkan
swejen skrev:Märkesförsäkringen gäller ENDAST då SMC är helt eller delarrangör i evenemanget. Detta gäller avrostningskurser samt trafikkurs.
rookie skrev:Då får nog villkoren uppdateras...
"Vagnskadeförsäkringen gäller ej vid bankörning. Dock gäller försäkringen vid anordnad s k avrostningskurs eller trafikkurs arrangerad av SMC, Honda märkesklubb, den svenska generalagenten för Honda MC eller försäkringsgivaren. Vagnskadeförsäkringen omfattar fast monterad navigator upp till 20.000 kr."
swejen skrev:Ändring!
CB1300 SA kommer att gå under S.Touring 2, INTE STREET 2**
info: http://www.hondamc.com/templates3/Model.asp?id=1915&model_id=406&scid=&cid=
Josef skrev:Swejen: Om vi nu kommit fram till att trafikförs gäller oavsett arrangör undrar jag om det samma gäller för övriga märkesförs eller bara Honda?
Kanske inte ditt område och rätt OT men värt en fråga iaf.
rookie skrev:Det kommer att komma 4298756 (cirka) frågor om vilken modell som hör till vilken klass...finns det ingen lista att hänvisa till? (eller har jag missat den bara...? )
swejen skrev:Jo jag har en lista... Men vet inte hur jag skall kunna lägg ut den, tips?
Jag kan dela ut den på SH-huben om det är intressant?
ape skrev:kan du inte lägga ut den på någon webserver och skicka länken till oss?
swejen skrev:Jo jag har en lista... Men vet inte hur jag skall kunna lägg ut den, tips?
Jag kan dela ut den på SH-huben om det är intressant?
Josef skrev:Har BMW märkesförsäkring.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |