zerokool
Gube
min hoj blev skrot efter en allvarlig olycka i måndags så snart har jag förmodligen ett par blåa art-slipons och en pc3+k&n-filter till salu. :/ Själv blir jag nog hojlös året ut.
Det viktigare e ju att du e ok
min hoj blev skrot efter en allvarlig olycka i måndags så snart har jag förmodligen ett par blåa art-slipons och en pc3+k&n-filter till salu. :/ Själv blir jag nog hojlös året ut.
...så snart har jag förmodligen ett par blåa art-slipons och en pc3+k&n-filter till salu...
Är en allroundbike jag är ute efter, hade en sporthoj förut men fick diskbråck i nacken förra året och lider lite av det fortfarande.
min hoj blev skrot efter en allvarlig olycka i måndags så snart har jag förmodligen ett par blåa art-slipons och en pc3+k&n-filter till salu. :/ Själv blir jag nog hojlös året ut.
Det viktigare e ju att du e ok
Till rätt pris så är jag intresserad av PC3 + KN Filtret...
Tråkigt med din hoj dock, klarade du dig själv utan allvarliga skador?
Hur är det med dig, inget allvarligt hoppas jag..
Ska du sälja prylar är jag intresserad av framlyktan samt pc3+filter.
/Masw1
Problem(?)
Min temp-mätare tar tid på sig att klättra, och kommer aldrig mycket längre än strax över C-märket. Normalt eller fel nånstans...? Nån som har det likadant? Känner iaf att den borde lägga sig i mitten vid normal körning...
Problem(?)
Min temp-mätare tar tid på sig att klättra, och kommer aldrig mycket längre än strax över C-märket. Normalt eller fel nånstans...? Nån som har det likadant? Känner iaf att den borde lägga sig i mitten vid normal körning...
Är det ngn som hag kollat ventilspelet vid 2400 mil på sin 900?
Kollade mitt i våras, alla ventilerna var inom toleransen
Ok...de va ganska enkelt att kolla eller?
Behöver man nåt speciellt mer än ett bladmått?
Kan bara avråda alla Hornet 900-ägare att testa nya CB1000RA.
Om ni nu inte tänkt att byta hoj förstås. Fasiken vilken fin maskin!
men den känns inte tung då? för den är ju rätt mkt tyngre än 900'an.
Nej faktiskt inte. Klart mycket smidigare och kompaktare chassi än 900:an, och en motor som kändes mycket mer allert och rejsig.
Växellådan var också riktigt smidig. Tycker min 900:a känns lite "klonkig" ibland.
inte för att jag tror att jag har råd med den än iaf.
Inte jag heller, men det är kul att testa, och drömma lite om nästkommande hoj. Om ett år eller två, så har den ju kommit ner lagom i pris.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |