Det känns iofs som att de magra skapelser som limmar fast sig själva på vägbanorna faktiskt kommer emellan ribborna i lyktskyddet. Kanske en plexiskiva att hänga på ifall du närmar dig Slussen? (Kan vara bra mot insekter häruppe också iofs)
Tack för input.Spännande bygge, om du nu inte ska sätta turbo så kan du väl montera sån där flamed thrower i avgassystemet skulle ju kunna bli spektakulärt då man vänder om för att nån fastlimmad våtmarksnisse sitter på vägen och man får en dålig start, måste ju även vara praktiskt då man ska göra upp lägereld på era äventyr.
Jag måste försöka komma förbi till sommaren och kolla in café dunken och allmänt se hur du har det.
Kan säga att grävmaskinisten som grävde åt oss i somras hade sett er i tornedalen på väg från Risudden till Överkalix, hans beskrivning stämde på pricken med vad som postades här.
Drog ni åt handbromsen på samtliga?Tack för input.
Ja, det finns en del att fundera på, och jag tänker väl att det här blir första utgåvan, och sedan ska man ju ha något att pyssla med under nästa "lågsäsong", det vill säga november till slutet av januari, så jag utesluter absolut inte en framtida turbo, eller annat roligt - kom gärna med tips
Det var säkerligen oss grävmaskinisten såg, vi rullade ju den vägen, och sedan över älven i Rödupp (allt för att få taxfree) på väg mot jordens epicentrum!
View attachment 508856
Och du är naturligvis alltid välkommen till Cafe Dunken, det kan bli övernattning
Drog ni åt handbromsen på samtliga?
Ja, jag ber om ursäkt för det.Ni skulle tittat förbi för ni var väldigt nära där jag bor då ni åkte över med färjan, fast jag kanske jobbade?
Jag är fortfarande lite rädd för jorden epicentrum men sist jag var dit körde jag Traja via Korpilombolo, just Trajan och att jag skulle fortsätta hemåt kanske bidrog till att balansen inte försämrades märkbart. Det var värre i påskas men vi kom ju fram till att det berodde på nåt med jordaxel och inte alls på en badtunna, öl och Jäger
Ja, jag ber om ursäkt för det.
Risken med att svänga in hos dig hade väl kanske varit att du och jag hade pratat bort halva dagen
Men kommer förbi på lågt kubiktal under sommaren!
Och jordens epicentrum ska man faktiskt förhålla sig med respekt till.
Fick själv ett lättare balansproblem som inte kunde botas med vare sig bastu eller "garagenkorva".
Så det skulle onekligen behövas mer, och djuplodande, forskning på det området.
View attachment 508935
Ja, jag ber om ursäkt för det.
Risken med att svänga in hos dig hade väl kanske varit att du och jag hade pratat bort halva dagen
Men kommer förbi på lågt kubiktal under sommaren!
Och jordens epicentrum ska man faktiskt förhålla sig med respekt till.
Fick själv ett lättare balansproblem som inte kunde botas med vare sig bastu eller "garagenkorva".
Så det skulle onekligen behövas mer, och djuplodande, forskning på det området.
View attachment 508935
Svaret på den frågan är....ja (vilken skräll).Har du redan druckit slut på lettisk långburk?
Fan...du är som en spelutvecklare....triggar hjärnans belöningscentra hela tidenNu tar du ju monterat ruta och RAM-fäste för GPS men ett rallytorn hade ju varit nåt som passat på din hoj.
Fan...du är som en spelutvecklare....triggar hjärnans belöningscentra hela tiden
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|