Blir det en stor update eller?orsaken till att jag inte har uppdaterat är att jag för tillfället håller på och byter koppling på min bil och det är lite annat som händer med den också
kommer snart update igen
mvh stångberg
Blir det en stor update eller?orsaken till att jag inte har uppdaterat är att jag för tillfället håller på och byter koppling på min bil och det är lite annat som händer med den också
kommer snart update igen
mvh stångberg
När jag monterade Malossi 180cc på min gamla CRM behövde jag inte ställa om tändningen, testa justera avgasventilen och lek med munstycken. Jag hade dock min CDI "upplåst", vet inte det kan ha hjälp då det redan var gjort innan jag monterade cylindern.misstankar finns dock om att tändningen är felinställd, någon som vet hur tändningen är på nsr en? cdi box va?
och är det någon som vet om tändningen behövs ställas om vid byte till 180 cc? jag har inte satt på 180 cc cylindern själv så jag undrar om det borde göras någon tändnings inställning efter detta som förra ägaren glömt göra?
mvh stångberg
Blir det en stor update eller?
När jag monterade Malossi 180cc på min gamla CRM behövde jag inte ställa om tändningen, testa justera avgasventilen och lek med munstycken. Jag hade dock min CDI "upplåst", vet inte det kan ha hjälp då det redan var gjort innan jag monterade cylindern.
Offtopic: jag har en skuren Malossi 180cc för renovering om någon är intresserad
Var många år sedan jag lekte med det, men har någon gammal beskrivning som bild.det får vi se i nästa vecka då jag bör bli klar med bilen
mvh stångberg
aah okej, jo jag har tänkt att gå på o testa med större munstycken och testa mig fram
vad menas med upplåst cdi?
mvh stångberg
Hur går det för dig ?
Tjena, jag håller ju själv på med ett streefight bygge, när jag lägger upp mina bilder så blir det länkar, inte som dina, man kan se de direkt utan att klicka på dem, hur gör man det?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|