solitude skrev:Ska göra allt för det må du tro..!
Gött de Finns ju inget bättre än att åka hoj!!!
solitude skrev:Ska göra allt för det må du tro..!
agneman skrev:Gillar din hoj Anton . Önskar jag kunde fått tag på en lika fin för samma pengar ... Men det får gå med RG'n, ingen har ju klagat hittills när de åkt ...
Jag fick körkortet (MC givetvis) först i Kalmar län 2004, den 6e Maj .
AntiAntonAnt skrev:Tack Peter! Men även en sådan skönhet har sina baksidor... *se bild* Men det ska nog gå och fixa. Bara jag hittar rätt röda färg. Ingen som vet var man kan få tag på den?
Klagar nej, om du syfter delvis på min lilla tur nere i Sandvik så hade jag inte så stor erfarenhet av 125 då...(inte nu heller) Men det är en skön mc du har peter... Bara så jädra liten
AntiAntonAnt skrev:Bara jag hittar rätt röda färg. Ingen som vet var man kan få tag på den?
solitude skrev:I mitt garage..
Men den kan jag kanske behöva någon gång så den ska jag ha..
AntiAntonAnt skrev:
Vad köpte du den då? Och hur mycket färg är det? Känns lite onödigt o köpa en burk med liter viss färg...
solitude skrev:Den köpte jag på en färgaffär i JKPG. De kollade på kåpan och blandade till rätt färg som de fyllde i en vanlig sprayburk. Skitsmidigt, men dyrt. 150 per flaska.
AntiAntonAnt skrev:Tack Peter! Men även en sådan skönhet har sina baksidor... *se bild* Men det ska nog gå och fixa. Bara jag hittar rätt röda färg. Ingen som vet var man kan få tag på den?
Klagar nej, om du syfter delvis på min lilla tur nere i Sandvik så hade jag inte så stor erfarenhet av 125 då...(inte nu heller) Men det är en skön mc du har peter... Bara så jädra liten
solitude skrev:Den köpte jag på en färgaffär i JKPG. De kollade på kåpan och blandade till rätt färg som de fyllde i en vanlig sprayburk. Skitsmidigt, men dyrt. 150 per flaska.
Padde skrev:Frågan är om det bir så mycket snyggare att fylla i där överhuvud taget eftersom det är flera färger.
AntiAntonAnt skrev:Fylla i funkar inte... Man får slipa bort allt runt omkring "repan" Sedan använda maskerings tejp över det röda och måla det vita, sedan maskerings tejp på det vita och måla det röda... Sedan har jag lika dan dekal på andra sidan, så den får jag kopierar och sedan klippa ut en ny dekla från ett "dekalpapper" som jag redan har liggandes nere i garaget...
Så det ska nog gå!
AntiAntonAnt skrev:Så här ser min ut under renoveringen som pågår ännu...
Kom gärna med förslag vad som kan göra den snyggare!
Fast miniblinkers behöver ni inte påpeka, det kommer!
Låååångt innanzpeppy skrev:Ok vad bra ja för jag börjar åka långt innan 1 maj de vore kul om du kunde få kortet innan 1 maj så kan du ju hänga på till tranemo o käka pizza
zippo skrev:hur ska du göra med blinkerserna fram? ska du ha kvar orginal eller? jag hittar inga andra snygga som passar...
AntiAntonAnt skrev:Det finns några st att välja på www.Touring.se. Sök på blinkers eller så kan du kolla dessa smak prov.
69-5930
69-5932
69-5931
69-5933
69-5903
Jag är inte helt säker på de passar, fast det finns många som säger de ska göra det...
Där bak hade jag tänkt mig ungefär sådana här: 69-5313
Dock är inte detta heller helt bestämt... Snart dags och göra det...
AntiAntonAnt skrev:Så här ser min ut under renoveringen som pågår ännu...
Kom gärna med förslag vad som kan göra den snyggare!
Fast miniblinkers behöver ni inte påpeka, det kommer!
gammelfarfar skrev:Riktigt snygg hoj!
Förutom det där svarta i mitten på tanken osv (vad tänkte du på/med? )
Hur fixade du det där med stänkskärmen?
zippo skrev:men är det nån som har dom, och är säkra på att dom passar..
annars kan väll du säjja till om du köper dom, och dom passar...
agneman skrev:Tycker om det där på din tank Anton !
Ger en skön harmoni tillsammans med kåpglaset och sadeln .
Lite som en röd tråd, fast svart !
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |