AntiAntonAnt skrev:Visst om jag köper så ska jag säga till dig om det! Och om du köper så ska du säga till mig! Okej?
Tills dess!
Ha det bra!
ja, det är klart jag gör!
AntiAntonAnt skrev:Visst om jag köper så ska jag säga till dig om det! Och om du köper så ska du säga till mig! Okej?
Tills dess!
Ha det bra!
Poyjs skrev:En sak man kan göra som gör att hojen blir mer synlig är att göra hela hojen i en färg och sedna sätta på dom märken man vill ha.... Tycker min hoj blev rätt bra.
(Se avatar)
Poyjs skrev:En sak man kan göra som gör att hojen blir mer synlig är att göra hela hojen i en färg och sedna sätta på dom märken man vill ha.... Tycker min hoj blev rätt bra.
(Se avatar)
zippo skrev:already done! ska väll kanske sätta på fler dekaler...
tycker ni om färgen?
zippo skrev:nån som vet nåt man kan göra me den så j*vla fula framsäkrmen på gamla nrs:en?
typ modda den på nåt sätt, eller köpa en annan..?
Padde skrev:Kolla på den framskärmen på motorrad-bach.de. Den är nice, carbon.
Eller får du väl såga till den som en sånn det lär väll funka med massa slipa efter och sen lacka men det blir väl som det blir sen frågan om man vill förstöra original saker för någonting som kan gå helt åt skogen.
Therudeboy skrev:Zippo: Köpt den från småländska skogar? Ser exakt ut som en polares gamla hoj.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |