Marqus
Ny medlem
hur mycket har en af1 på pappret? 36? och en rgf har 33 på pappret. hur mycket skilnad gör det?
bara undrar, för att så lite som det ändå är så gör det väll inte så stor skilnad?
hur mycket har en af1 på pappret? 36? och en rgf har 33 på pappret. hur mycket skilnad gör det?
bara undrar, för att så lite som det ändå är så gör det väll inte så stor skilnad?
snälla... allt handlar inte om hästkrafter rakt ut i luften kan handla om vrid, friktion, vikt, motstånd så som vindmotstånd, vad du åt till frukost,skitnödig och hur mycket hemlängtan du har och så vidare...
även om min hoj vilar på 20-25 häst så kommer min inte toppa mer än 9 hästars cbr
men nu har väll inte din samma utformning som en cbr?
af1:an och rgf:en är ju jävligt lika i formen, alltså ungefär samma vindmotstånd, och vridet borde ju va nästan detsamma eftersom det bara är 125cc tvåtakt båda två.
det är väll bara till att fixa en tävling mellan en rgf och och en af1:a
af1:an drar nog rgf:en lite, men inte mycket...
men jag ska väll inte säga nå mer, får väll alla på mig då...
Edit: och sen så har väll inte cbr:en 9 hästar, utan 9kw
Ne min hoj är inte utformad på samma sätt... ja vet! ett dåligt exempel! som du sa.. ni får ha en tävling fast det handlar inte alltid om styrkan i de flesta fall, utan vad som sitter bakom styret jag vann i race mot en rs med min mt5a (när man var ett moppefucko) på ca. 400m fast den var rätt trimmad kan man säga
Nja.. cbr:en har kanske mer än 9 häst men knapast 9kw.. kanske de nya har det. polarens har bänkats på 11hk och han har efektpipa och lite grejs
mm, det är bara för nån som har en af1:a att komma till Tuvängen när 125:a meetet är I´ll be there
haha ok, dålig förare på RS:en?
jag har iallafall sett siffror från Hondas brochyrer att cbr:en har 9kw eller så var det 8kw... jag kommer inte ihåg
ha en loppis, sommarjobba och köp en rs ;D
Ehh, ok!? Givande svar
Ett moppefucko som precis köpt sig en ApRiLiA ÄRÄSS 125, fetaste hojen som finns vettu!!1oneone!1
Inte värre än Hyosung Karion 125!
Ja vafan hette den snubben Han pekafingretrockkillen
Inte värre än Hyosung Karion 125!
Ett moppefucko som precis köpt sig en ApRiLiA ÄRÄSS 125, fetaste hojen som finns vettu!!1oneone!1
Fetaste 125:an iallafall!
Fetaste 125:an iallafall!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha