Honda Repsoltråden

Romi34

Äntligen hoj igen
Gick med
15 May 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400-07
Tack för alla trevliga inlägg på slutet. Klart att det finns avudsjuka i vissa inlägg men så är det. Jag går dock inte och är avundsjuk på nån som har en snygg sportbil , båt eller vad det nu kan va. Man får ju prioritera vad man lägger pengarna på och för min del blev det denna Honda.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Jag tror ingen av inläggen är baserade på avundsjuka, men kanske är själva idén med att starta en REPSOL tråd lite off da hizzie då det är en vanlig Honda med tillvalsmålning.

..Och därför skulle du kanske spöka runt i tråden som avhandlar just din hoj, för att få tips & mekidéer.

Dessutom skulle du bli en stor fisk i liten damm, istället för ensam fisk.:rolleyes: :tummenupp

Herre jösses!!

Är vi inte alla offer för att leverera gratis reklam??
På tanken levererar vi ett märke, på hjälmen levererar vi ett varumärke, På skinnstället står det på benen, På hanskarna står det nåt.
På stövlarna ståre det något.

:tummenupp

Reklam på allt det du radar upp är ju tillverkare av just den saken. REPSOL ( vad det nu är ) skiljer sig lite då det inte är HONDA. Förstår du vad jag menar?

Last edited:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
GRATTIS till en mycket vacker maskin!!
Grymt sugen själv, men kan ej skiljas från min Erion CBR riktigt ännu...

Önskar dig många sköna mil i Sveriges snyggaste sadel!

Dalafalo

Alltid retar det nån
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
RC211V
Tack för alla trevliga inlägg på slutet. Klart att det finns avudsjuka i vissa inlägg men så är det. Jag går dock inte och är avundsjuk på nån som har en snygg sportbil , båt eller vad det nu kan va. Man får ju prioritera vad man lägger pengarna på och för min del blev det denna Honda.

Grattis till snyggast hoj.

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Hoj
Yamma
2008 års nya Repsol-hoj
http://www.motorcyclenews.com/MCN/N...-17/feb1508repsolhondafireblade/?&R=EPI-98612

repsolfireblade.bmp

-KiRRE-

d^_^b
Gick med
1 May 2007
Hoj
954
Ruskigt fin cykel.. !!
Slår det mesta i mina ögon !

Va själv o kollade på en i helgen och blev helt såld. Det ända jag tänkte va
" Den ska jag ha "
Ringde och kollade försäkring igår.. efter det samtalet var jag inte lika glad.
Nu ha jag bestämt mig o det blir ingen repsol =(
Men kanske nästa säsong !

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
Snygg hoj, grattis till den :tummenupp

Lurade på Repsol själv när jag köpte min RR, men som Iron Mike säger. Jag kunde varken köra speciellt snabbt eller wheela eller något sådant och då tycker jag det är lite halv b, men det är ju bara jag och min åsikt spelar ingen roll utifrån din lycka så ös på elller glid på, det är ditt val.

Sedan tror jag en del av de negativa inläggen faktiskt kommer ifrån att det ÄR en vanlig 1000 RR. Det är lack och märken som skiljer den åt, det är allt och därför blir det lite konstigt med en egen tråd för en hoj med lack. Det är som att starta Kolfiber Gixx tråden, och Plast Moddade R1 tråden etc etc.

Sedan för att få gnäll av mig lite.
Det stavas för i h-te "mellan" inte "mällan" :huvet

Lycka till och ha så kul med din hoj. Det är en snygg hoj :tummenupp

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Antingen tycker man den är läcker eller ful, spelar roll smaken är som baken. Kul att du är nöjd.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Vilket väl är ett tydligt tecken på att dom inte är särskilt speciella, som sagt, bara annan lack? Eller vet du att dom har nån lyx som inte en vanlig 1000RR har?

luktar avundsjuka. Vem bryr sig om gratisreklam. Smålänning måtro? fniss

icemania

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2004
Hoj
YZF R1
Repsolen lacken snyggast med svart eller silvrig ram? Själv tycker jag personligen att den är helt klart snyggast med svart ram och har faktiskt bara sett ett fåtal som har haft silvrig ram, skulle även behöva färgkoden till min repsol 05 ifall någon som vet eller ska man vända sig till honda?

Förresten har ni sett repsolpuddorna? grymt snyggt med matchande sadel o slippa den svarta tråkiga, bådda sadeldelarna tillkommer, kan ta hem ifall någon är intresserad? kan lägga upp bild på den ifall någon vill se vad jag menar? hur lägger man upp bilder föresten, kanske någon som kan pma mig

Last edited:

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Hoj
Yamma
Repsolen lacken snyggast med svart eller silvrig ram? Själv tycker jag personligen att den är helt klart snyggast med svart ram och har faktiskt bara sett ett fåtal som har haft silvrig ram, skulle även behöva färgkoden till min repsol 05 ifall någon som vet eller ska man vända sig till honda?

Finns väl inga spec färgkoder till repsolfärgerna!

gaylord

Ny medlem
Gick med
20 May 2008
Hoj
Honda cbr1000rr 06
finns faktiskt en enda Repsol -08 som ioförsig e hemma lackad men grymt snygg =) stämmer skit bra med -09an som kommer nu =) :tummenupp

alltså alla som har honda har ju gjort det enda rätta valet =) :tummenupp

nanisan

SDK Socio #3442
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Ducati 939 Supersport S -2020 , RD 500 LC -1984, Vespa 150 GL -1959
Jag väntade på den bilden...

Vem blir först på forumet med en Fiat Yamaha?

Tog foto på denna R6án i somras. Ursäkta storleken men har inte så bra koll på hur man förminskar

Bifogat

• Fiat.JPG
    Fiat.JPG
    201.5 KB · Visningar: 126

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
finns faktiskt en enda Repsol -08 som ioförsig e hemma lackad men grymt snygg =) stämmer skit bra med -09an som kommer nu =) :tummenupp

Håller med dig:) :) , den är snyggare än hondas lack, då bla dekalerna sitter som på en "riktig" repsol. Inte som de satt dekalerna på 09.an:tummenupp

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0