fazerfun
Gudomlig sporthojare
Marcus!
Det står på den stansade skylten på ramens högra sida!
Coolerz
Marcus!
Det står på den stansade skylten på ramens högra sida!
Idag åker jag och träffar Abbe med hans SP1. Vi kommer att hålla ett Micro-SP1-möte. Ska bli kul att se hans skapelse!
Zulan, haka på kanske???
trevligt att träffas igen anders 3 spettor på en å samma plats, jag å rayback svängde av vid kvibille å busade lite på gamla E6:an, provade lite olika tekniker å få upp han på slangen å det var inga problem varken med å gasa eller koppla upp den, fan va fint han kommer när man kopplar upp han i tvåan
NICE! Kul att träffas; jäkligt fina cyklar ni lagt vantarna på! Det mullrade gott, och JA, men kan wheela med en SP1:a...
Inget nytt ämne precis, men drivpaket...
Jag behöver ett nytt drivpaket och har bestämt mig för att prova originalutväxling denna gången. Jag kommer antagligen att ångra mig och sätta på ett större bakdrev och/eller ett mindre framdrev igen, men jag vill i alla fall prova.
Vad ska man ha för kedja (o-ring, x-ring, z-ring osv.), och var är det just nu bäst/billigast att köpa ett helt drivpaket?
jag har originaldrevning och jag drar jämnt mot polarens (rayback här på sporthoj) trots att han har både drevat och power commander PLUS ATT JAG VÄGER 25 PANNOR MER
är åsså i köpatagen jag kommer dock att dreva den 42/15
fan vad surt, jag måste ha ponnyhästar. Hur kan jag och abbe dra jämnt när jag har powercommander och 15/42 drevning. Plus att den är väldigt svår att koppla upp på slangen i tvåan, känns som den inte orkar riktigt.
Kanske dåligt mappad om den är mappad efter din hoj alls? Kanske bara tagit en mapp från nätet som suttit på en hoj med liknande saker på....?!
Eller så kör du som en kärring.... Det är upp till dig att välja vilket....
Har du några bänkpapper?
Ännu en SP1 till salu.... http://www.blocket.se/kippan/Mycket_fin_och_valskott_Honda_VTR_1000_sp_1_21682744.htm?ca=10&w=3
3800 mil
Svensksåld
Servicebok
Nybes 090427
Leo Vince Titan High Pipes, Original medföljer.
shetlandsponnyn
jag har originaldrevning och jag drar jämnt mot polarens (rayback här på sporthoj) trots att han har både drevat och power commander PLUS ATT JAG VÄGER 25 PANNOR MER
är åsså i köpatagen jag kommer dock att dreva den 42/15
softisman hur mycket bromsar din ibänk med eller utan trycksattluftburk du har väl också durbahn luftburk min ger 130bhk utan burk 95nm vid 3000v.
Har ett helt nytt 520 drivpaket 15/42 liggande om någon är intresserad att köpa.
Ett sånt här är det fast med O-ring:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HOND...7920857QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
Ge mig ett bud...
/m
wass, du har pm
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|