Honda SP1-tråden

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Jag vill sätta en DEADLINE för anmälningar till träffen samt börja bestämma vilket datum vi ska välja!!!

NI SOM INTE skrivit upp er, GÖR DET NU!!!!

Håller absolut med om att det är bra om datum spikas, men varför en deadline när det gäller att anmäla sig? Jag tex vill fortfarande hålla det öppet, i mitt fall är det en semestervecka som spökar. Jag VILL ju komma :gråta

Jag kan tänka mig att ta hand om en kommande träff t.ex våren/ sommaren -10. Jag höll i ett liknande arrangemang för svenska Warriorklubben -07 i Halmstad, och det blev kanon. Vet ett ställe som är perfekt, där vi får en hel byggnad för oss själva, egna rum, matmöjligheter osv. Vägarna här nere bjuder på en del kul, och min tanke var också att bjuda in någon av mc-tidningarna för ett reportage. :banana

Last edited:

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Kanske ingen deadline då men det är ju bra att veta lite i förtid ca hur många som kommer så det kan fixas sovplatser med mera.... Nästa år kan vi absolut vara på västkusten!!! Det låter toppen det!!!

SKRIV UPP ER NI SOM INTE GJORT DET ÄN!!!!!

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
asså.... vet ju inte ännu om jag kan..... kommer gärna om jag kan... bor i sthlm så ni behöver inte tänka på sovis till oss (2st)... men har skitsvårt att skriva upp oss eftersom vi jobbar som vi gör.... sätt ett datum och spika det... så får vi se om vi kan då... kan inte svara nu och spika... jobb och familj först... spetta sen....:huvet

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
provar att ställa frågan i denna tråden med.

hej.

om någon har möjlighet att mäta avståndet mellan centrum på fälgen och kedjan så vore jag överlycklig.

måttet skall alltså tas från centrum på fälg om du star bakom cykeln . till mitten på drevet .

hoppas ni fattar.

det är alltså en vtr1000 sp1 vi pratar om

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Håller absolut med om att det är bra om datum spikas, men varför en deadline när det gäller att anmäla sig? Jag tex vill fortfarande hålla det öppet, i mitt fall är det en semestervecka som spökar. Jag VILL ju komma :gråta

Jag kan tänka mig att ta hand om en kommande träff t.ex våren/ sommaren -10. Jag höll i ett liknande arrangemang för svenska Warriorklubben -07 i Halmstad, och det blev kanon. Vet ett ställe som är perfekt, där vi får en hel byggnad för oss själva, egna rum, matmöjligheter osv. Vägarna här nere bjuder på en del kul, och min tanke var också att bjuda in någon av mc-tidningarna för ett reportage. :banana

Detta låter ju helt perfekt, skulle vi kanske bjuda in en tidning Tex Bike till våran träff i Stockholm :näsblod Det vore hel Cooolt eller vad säger ni och jag tror att responsen när det gäller våra kelgrisar skulle bli ett het ämne att skriva om :yoparty

Som tidigare inlägg "Skriv upp er snarast" och jag tycker att vi spikar ett datum snarast så dom som tvekar nu har ett datum att gå efter :krama

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
sådär då var banpremiären avklarad med spettan, rayback har bilder ska tjata på honom så att han lägger upp ett par stycken:)

ang. träffen så har jag pratat med fazerfun och det jag sa var att om det bara blir jag från västkusten så finns risken för att jag hoppar träffen, inte så kul att åka upp själv och som det ser ut i dagsläget så är det bara jag här nerifrån:huvet

Last edited:

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Update: Sp1/2 träff Stockholm 3 juli

När: Fredag 3 juli
Var: hos undertecknad i Huddinge, söder om stan. Ni som kommer e4/e20 behöver alltså inte åka runt eller genom stan. Har gott som sängplatser (såvida man inte har Hästens krav på underlaget). Garage finns också
Hur: Tja förutom glatt och trevligt så kan vi ju sätta agendan gemensamt. Ska vi åka något på fredagen eller "bara" hänga? Lördag kommer säkert att bli kanonväder och då är ju Rosenhill och Slingerbulten ett måste.:tummenupp
Mat: ja. Ta med er det ni vill äta/grilla. Dricka mm fixar jag så splittar vi kostnaden broderligt.
Vilka: So far...
1. Softishman
2. abethebabe
3. Mr.Twin
4. SwePatrik
5. Biltmore
6. Roger_SWE
7. A©

Hoppas självfallet att fler hakar på. Jag tycker inte i behöver sätta någon deadline förrän en vecka eller så innan för att kunna köpa hyggligt pricksäkra volymer av dricka mm.

Så boka på boys. Ska bli skitkul tycker jag.:tummenupp

sådär då var banpremiären avklarad med spettan, rayback har bilder ska tjata på honom så att han lägger upp ett par stycken:)

ang. träffen så har jag pratat med fazerfun och det jag sa var att om det bara blir jag från västkusten så finns risken för att jag hoppar träffen, inte så kul att åka upp själv och som det ser ut i dagsläget så är det bara jag här nerifrån:huvet

Men abbe då....kom igen nu :7peta Jag möter dig i Linköping så kör vi kurvigt upp resten av vägen :tummenupp

Last edited:

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Abe, du måste ju komma.... jag möter oxå upp dig då! Sen kanske det kommer fler längs vägen.... hur gick bankörningen då? Allt lira som det skulle? hur upplever du styrningen?

När: Fredag 3 juli
Var: hos undertecknad i Huddinge, söder om stan. Ni som kommer e4/e20 behöver alltså inte åka runt eller genom stan. Har gott som sängplatser (såvida man inte har Hästens krav på underlaget). Garage finns också
Hur: Tja förutom glatt och trevligt så kan vi ju sätta agendan gemensamt. Ska vi åka något på fredagen eller "bara" hänga? Lördag kommer säkert att bli kanonväder och då är ju Rosenhill och Slingerbulten ett måste.:tummenupp
Mat: ja. Ta med er det ni vill äta/grilla. Dricka mm fixar jag så splittar vi kostnaden broderligt.
Vilka: So far...
1. Softishman
2. abethebabe
3. Mr.Twin
4. SwePatrik
5. Biltmore
6. Roger_SWE
7. A©

Hoppas självfallet att fler hakar på. Jag tycker inte i behöver sätta någon deadline förrän en vecka eller så innan för att kunna köpa hyggligt pricksäkra volymer av dricka mm.

Så boka på boys. Ska bli skitkul tycker jag.:tummenupp

SÅ JÄVLA BRA!!!!! Kommer bli skit kul!!! :Bugar:yoparty:tummenupp:tuttar

Last edited:

rayback

Sir Yes Sir
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
R1
Bild på abbe och Rayback

Någon som blir sugen:tuttar
Bilderna blir suddiga pga av man måste minska ner så i helvetes mkt

Bifogat

• abe liten.JPG
    abe liten.JPG
    111.8 KB · Visningar: 67
  • abbe liten.JPG
    abbe liten.JPG
    109.9 KB · Visningar: 73
  • jag liten2.JPG
    jag liten2.JPG
    104 KB · Visningar: 72
  • jag liten.JPG
    jag liten.JPG
    93.2 KB · Visningar: 61
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Bra bilder!! ser riktigt roligt ut och det måste ha mullrat gåååått :tummenupp

skojar du:D särskilt när vi låg side by side på rakan, trodde aldrig att dom skulle släppa igenom oss men dom sa inte ett pip:tummenupp det lät la för gött:yoparty

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Någon som blir sugen:tuttar
Bilderna blir suddiga pga av man måste minska ner så i helvetes mkt

skojar du:D särskilt när vi låg side by side på rakan, trodde aldrig att dom skulle släppa igenom oss men dom sa inte ett pip:tummenupp det lät la för gött:yoparty

Ser gött ut! :tummenupp Måste få tummen ur och köra bana nån gång... :nicka

Körde ni med original ljuddämpare eller dB-killers? :va

//Flying Finn

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Nähä? :confused: Ett par "tysta" slipon då, eller?? :va :D

//Flying Finn

vi körde med våra slip on, jag med mina DEVIL-pipor och rayback med sina brööööliga yoshipipor, inga insatser eller db-killers här inte:tummenupp

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
vi körde med våra slip on, jag med mina DEVIL-pipor och rayback med sina brööööliga yoshipipor, inga insatser eller db-killers här inte:tummenupp

Grymt! :yoparty Då förstår jag att det mullrade gött..! :Bugar :D

Ska ni ut och köra nåt imorgon? :rolleyes: Ifall man får för sig att ta en sväng åt ert håll... :)

//Flying Finn

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Nice.... Hur f-n kunde ni klara er under 95 db på rakan, eller så mätte dom inte ens..... Min skulle aldrig klara det iaf.....

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept