Honda SP1-tråden

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jahapp.

Nu har jag fått ett erbjudande att köpa ett aktiebolag, det har legat i luften ett tag, men nu lossnade allt väldigt hastigt. Pengar kommer behövas till köpet, & bedrövligt nog är hojen det första som ryker....

Jag mjukstartar här i SP tråden, vill ju att älsklingen ska komma i rätta händer.
Så om ni vet någon som vill köpa en fin 00:a Svensksåld, med bara 1950 mil på klockan, skicka PM.

(PS. Abbe, skippa kommentarerna om att jag inte behöll den över sommaren... ;) )

vårdarna är på väg till stockholm med en tvångströja:D

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Nu handlar det som sagt inte om beslutsångest / svaga nerver / hojbyte / sinnesförvirring, utan om kapital som måste loss till affärsverksamhet...

Annons ligger under köp & sälj, tipsa nära & kära.:Bugar

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Nu handlar det som sagt inte om beslutsångest / svaga nerver / hojbyte / sinnesförvirring, utan om kapital som måste loss till affärsverksamhet...

Nu får vi va liiite schyssta mot Klasse, så han inte helt tappar förtroendet för oss som ääälskar våra SP1/2-or..! :krama

Kom ner till västkusten och prova på. Börja i den långsamma gruppen och känn lite på det, där kommer du garaterat inte bli ifrånåkt.

Borde egentligen byta både framdäck och drivpaket, men en kväll på "Falken" i långsamma gruppen borde de fortfarande palla... :gnissla

Om vädret är ok nästa onsdag, jobbet inte strular och frugan fortfarande är på smällen, så kan ni räkna med mig! :D

//Flying Finn

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Såg en spetta ida, i högdalens industriområde, med regnr: RLG, Akrapipor och svart kolfiber framskärm, vare nån här ?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Tror inte en tröja kommer hjälpa karln.... Elektriska stolen nästa....

:rofl

man behöver la knappast tipsa folk om att en spetta är till salu:rolleyes: dom säljer sig självt:tummenupp

Nu får vi va liiite schyssta mot Klasse, så han inte helt tappar förtroendet för oss som ääälskar våra SP1/2-or..! :krama

Borde egentligen byta både framdäck och drivpaket, men en kväll på "Falken" i långsamma gruppen borde de fortfarande palla... :gnissla

Om vädret är ok nästa onsdag, jobbet inte strular och frugan fortfarande är på smällen, så kan ni räkna med mig
! :D

//Flying Finn

den har man hört förr, dyker du upp bjuder jag på fika:tummenupp

Last edited:

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Jahapp.

Nu har jag fått ett erbjudande att köpa ett aktiebolag, det har legat i luften ett tag, men nu lossnade allt väldigt hastigt. Pengar kommer behövas till köpet, & bedrövligt nog är hojen det första som ryker....

Jag mjukstartar här i SP tråden, vill ju att älsklingen ska komma i rätta händer.
Så om ni vet någon som vill köpa en fin 00:a Svensksåld, med bara 1950 mil på klockan, skicka PM.

(PS. Abbe, skippa kommentarerna om att jag inte behöll den över sommaren... ;) )

Jaha...underbart är kort :gnissla Trist att du måste sälja Klasse men det låter som det är läge att prioritera. Utgår dock ifrån att du inte drar dig ur träffen i juli, vill höra allt om din nya business.:tummenupp

Oh btw, bjuder 45k för din hoj :D:D

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Nu blev jag oxå intresserad vad det är för skum historia! Har man sagt A måste man säga Öhh oxå.... :)

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
noterar att jag, flying finn samt biltmore har fått negativa omdömen av icko, varför då undrar jag ju givetvis, spettetråden ska ju alltid ligga överst:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept