Flying Finn
Medlem
Alla Sp1 ägare i södra Sverige kom till Falkenbergsmotorbana nästa onsdag så blir det bankörning, körning mellan 17:00-20:00 förmodligen två grupper.
Rätt sugen faktiskt på att testa bankörning..!
![Nicka :nicka :nicka](/img/smilies/yesnod.gif)
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
//Flying Finn
Alla Sp1 ägare i södra Sverige kom till Falkenbergsmotorbana nästa onsdag så blir det bankörning, körning mellan 17:00-20:00 förmodligen två grupper.
rätt sugen faktiskt på att testa bankörning..!hur mycket kostar det?
//flying finn
Vill inte hålla ut, vill åka!! Det jävligaste med allt är att jag sannolikt kommer att missa Gotland Ring i år, det är så jävla surt. Vädret ska bli kanon och AAAAAAAAARRRRRRGH....
Och vad är det för fel på Devil nu då...???![]()
Rätt sugen faktiskt på att testa bankörning..!Hur mycket kostar det?
//Flying Finn
Med Acionpics mfl företag krävs INTE en gatreggad hoj för deras körningar. Så det e bar å åk
det tog inte lång tid för killen att bli av med den där castrollackade SP2:an
Tack för funderingarna kring slipon, jag har oxå hört att kolfiber inte klarar av V-Twin men hade det på Firestormen och de funkade kanon.
Tycker ljudet blir riktigt mysigt med kolfiber på V motor
Jag ska komma ihåg dig Abbe när det är dags att avyttra ART
Nu har jag fått tag på en SP2 tank.... Jippie!!!! Hinner dock inte göra klart det andra kåpsetet tills träffen.... Men kanske tills i höst.... SP1 -08 edition here I come !!
Nyfikna?
Kommer troligtvis bli en färg från någon av Hondas modeller från 2008....
Nu har jag fått tag på en SP2 tank.... Jippie!!!! Hinner dock inte göra klart det andra kåpsetet tills träffen.... Men kanske tills i höst.... SP1 -08 edition here I come !!
Nyfikna?
Nja... det vore säkert coolt men nej....
ngn som grejor liggandes eller vet ngn som har till en sp2a? tävlar i nordic bott o allt e av intresse eller ngn som vet ngn som gör tex luftburkar osv,,.skicka i så fall ett pm![]()
Jahapp.
Nu har jag fått ett erbjudande att köpa ett aktiebolag, det har legat i luften ett tag, men nu lossnade allt väldigt hastigt. Pengar kommer behövas till köpet, & bedrövligt nog är hojen det första som ryker....
Nyfikna?
Mer banklån är ingen option, har redan så det räcker av den varan....
Hojar kommer alltid finnas, men chansen jag fick i knät är inget som dyker upp varje dag precis.....
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |